A Customer Service Center 2005-ben alakult és egy közel 200 fős csapattal támogatja az NI kereskedelmi és marketing tevékenységét.
Szívesen lennél tagja ennek a fiatalos, dinamikus csapatnak? Szeretnéd az angol nyelvtudásodat napi szinten használni? Akkor Téged keresünk!
Főbb feladatok és hatáskör:
- A Service Centre Manager és vezetői csapat támogatása
- Csapatépítő rendezvények, tevékenységek szervezése
- Konferenciák szervezése, lebonyolítása
- A csapathoz érkező - többnyire külföldi - vendégek programjának szervezése, támogatása
- Szoros együttműködés, kapcsolattartás társosztályokkal
- Prezentációk, találkozók, videó- és telefonkonferenciák szervezése, előkészítése
- Beszerzési lehetőségek felkutatása, tárgyalása, előkészítése menedzseri jóváhagyásra
- Riportok, költségelszámolások készítése
- A Service Center csapat támogatása adminisztratív tevékenységekben
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Haladó szintű MS Office ismeretek (Word, Excel, Power Point)
- Tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
- Kreativitás, lendületesség, rugalmasság
- Magas szintű kommunikációs és szervező készség
- Pontosság, megbízhatóság
Rólunk:
A tesztelési, mérési és vezérlési megoldások területén világszinten élen járó National Instruments Corporation 2001-ben hozta létre leányvállalatát Debrecenben. Folyamatos fejlődésünk mellett büszkék vagyunk emberközpontú vállalati kultúránkra és arra, hogy olyan rendszereket biztosítunk a mérnökök és tudósok számára, melyek megváltoztatják a bennünket körülvevő világot.
Sikerünk zálogának tehetséges munkavállalóinkat, és azt a fiatalos, lendületes, innovatív légkört tekintjük, melyben kollégáink dolgoznak a mindennapok során.