Skip to main content

Customer Service Center Coordinator

A Customer Service Center 2005-ben alakult és egy közel 200 fős csapattal támogatja az NI kereskedelmi és marketing tevékenységét.

Szívesen lennél tagja ennek a fiatalos, dinamikus csapatnak? Szeretnéd az angol nyelvtudásodat napi szinten használni? Akkor Téged keresünk!

Főbb feladatok és hatáskör:

  • A Service Centre Manager és vezetői csapat támogatása
  • Csapatépítő rendezvények, tevékenységek szervezése
  • Konferenciák szervezése, lebonyolítása
  • A csapathoz érkező  - többnyire külföldi - vendégek programjának szervezése, támogatása
  • Szoros együttműködés, kapcsolattartás társosztályokkal
  • Prezentációk, találkozók, videó- és telefonkonferenciák szervezése, előkészítése
  • Beszerzési lehetőségek felkutatása, tárgyalása, előkészítése menedzseri jóváhagyásra
  • Riportok, költségelszámolások készítése
  • A Service Center csapat támogatása adminisztratív tevékenységekben

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Haladó szintű MS Office ismeretek (Word, Excel, Power Point)
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Kreativitás, lendületesség, rugalmasság
  • Magas szintű kommunikációs és szervező készség
  • Pontosság, megbízhatóság

Rólunk:

A tesztelési, mérési és vezérlési megoldások területén világszinten élen járó National Instruments Corporation 2001-ben hozta létre leányvállalatát Debrecenben. Folyamatos fejlődésünk mellett büszkék vagyunk emberközpontú vállalati kultúránkra és arra, hogy olyan rendszereket biztosítunk a mérnökök és tudósok számára, melyek megváltoztatják a bennünket körülvevő világot.

Sikerünk zálogának tehetséges munkavállalóinkat, és azt a fiatalos, lendületes, innovatív légkört tekintjük, melyben kollégáink dolgoznak a mindennapok során.

Customer Service Center Coordinator

Debrecen
Hajdú-Bihar
Full time
no work experience required

Published on 27.02.2020