Skip to main content

Customer Education Specialist (1445)

A Service Center Customer Education csapata az NI kereskedelmi irodáinak tanfolyamszervező munkáját támogatja adminisztrációs és irodai háttértevékenységgel. 

Az NI tanfolyamokat biztosít vevői számára ahhoz, hogy termékeink végfelhasználói könnyebben el tudják sajátítani software programjaink használatát, működtetését. Customer Education csapatunk ezen kurzusok rendszerbeli adminisztrációs tevékenységéért és a résztvevők adatainak karbantartásáért felelős, emellett rendszeresen, napi szinten egyeztetünk külföldi kollégáinkkal a kurzusok helyi lebonyolításának megkönnyítése érdekében.

Jelenleg közel 20 támogató folyamatot végzünk, mely a kurzus- és résztvevői adatok feldolgozásától, a kurzusanyagok kiküldésén át az NI kereskedelmi irodáival történő közvetlen ügyintézésig terjed ki.

Főbb feladatok és hatáskör:

  • Tanfolyam- és résztevői adatok feldolgozása, kezelése
  • Hiányosan vagy hibásan beérkező információk kiszűrése és eszkalálása az irodák felé
  • Kapcsolattartás a partnerirodák munkatársaival és más társosztályokkal
  • Az ügyféltől vagy a partnerirodáktól felmerülő kérdések és problémák megoldása
  • Folyamatok fejlesztése és projektekben való részvétel

Elvárások:

  • Felsőfokú angol nyelvtudás és német VAGY francia nyelv legalább középszintű ismerete
  • Kitűnő kommunikációs készség mind szóban és írásban
  • MS Excel és MS Word alapos ismerete
  • Nyitottság az új dolgokra
  • Önállóság
  • Precizitás
  • Elkötelezettség

Amit kínálunk:

  • Stabil és dinamikusan fejlődő munkahely
  • Idegen nyelvek napi szintű használata
  • Lehetőség a folyamatos fejlődésre
  • Inspiráló, kellemes munkakörnyezet
  • Családbarát munkahely műszakok nélkül
  • Rugalmas munkaidő

 

Rólunk

Miért az NI?

Számos oka van annak, hogy fontolóra vedd a vállalatunkhoz való csatlakozást.

Kulcsfontosságú számunkra az emberek kapcsolata, az ötletek és a technológia. Az NI-nál hiszünk abban, hogy ezt a három tényezőt összekapcsolva megteremthetjük a siker felé vezető utat.

Az emberek: Kíváncsi és kreatív problémamegoldókat keresünk, akik értékelik a sokféleséget és a friss perspektívákat, merészek, kedvesek, valamint szívesen megragadják a lehetőségeket.

Az ötletek: Mi szerettél volna lenni felnőttként? Robotokat akartál programozni? Repülő autókat építeni? Jobbá tenni a világot? Az NI-nál az álmodozók nagy ötleteire építünk, hogy elképzeléseiket megvalósíthassák.

A technológia: Testreszabott, szoftver-központú megközelítésünkkel támogatjuk ügyfeleinket a termékfejlesztési ciklus minden szakaszában. Az 5G-től és az orvosi innovációktól kezdve az autonóm vezetésig és az űrutazás jövőjéig minden nap ambiciózusan, az Engineer Ambitiously mottó jegyében segítünk ügyfeleinknek.

Már hosszú ideje kiemelkedő munkaadóként ismernek el minket világszerte.

Kompenzációink és juttatásaink versenyképesek, csakúgy, mint a modern munkaterületeink, a karrierfejlesztési és mobilitási lehetőségeink, valamint a kultúra, amely elősegíti a hovatartozást és hangsúlyozza a közösség fontosságát.

Arra biztatjuk a csapattársainkat, hogy lépjenek ki az épp fennálló helyzetből és működjenek együtt másokkal, hogy innovatív megoldásokat hozzanak létre.

Függetlenül attól, hogy a karriered hol jár, mi érted, egymásért és a következő generáció innovátoraiért vagyunk, azokért, akik nagyobbat álmodnak, magasabb célokat tűznek ki és gyorsabban haladnak.

Készen állsz, hogy segíts az emberiség formázásában az elkövetkezendő 100 évben? Ha igen, álljunk is neki, és ne feledd: Engineer Ambitiously!

Customer Education Specialist (1445)

Debrecen
Hajdú-Bihar
Full time
1 year
Secondary school

Published on 27.11.2020