Skip to main content

Customer care specialist- Dutch Speaker - Budapest



Feladatkör:
Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek:
- Megrendelések feldolgozása SAP-ban
- A megrendeléssel kapcsolatos kérdések kezelése annak érdekében, hogy az ügyfeleknek a teljes időben történő kézbesítés lehetővé váljon
- Speciális kérdések, sürgős ügyek kezelése folyamatos szakmai kommunikációval meglévő ügyfeleinkkel és érdekelt feleinkkel
- Keretszerződések létrehozása, megújítása és felmondása
- Bevételi célunk elérésének elősegítése lineáris szerződéses számlázással
- A lekérdezések kezelése az ügyfelek elvárásainak teljesítése érdekében
- Alapvető okok elemzése a folyamatrések azonosításához, az ügyfelek tapasztalatainak javítása érdekében
- Kapukezelő az ügyféladatok helyességének biztosítása érdekében rendszerünkben az illetékes osztályok bevonásával az ERP frissítésére
- Vizsgálja meg és oldja meg az ügyfélszámlával kapcsolatos kérdéseket a készpénzbeszedés megkönnyítése érdekében a jobb cash-flow eredmény érdekében
- Végezzen alapvető elemzést a számlázás minőségének javítása érdekében

Végzettség:
Felsőfokú végzettség

Szakmai tapasztalat:
Legalább 3 év megfelelő szakmai tapasztalat

Informatika:


Egyéb követelmény:
- Holland nyelv folyékony és erős angol és francia nyelven
- Hatékony és professzionális szóbeli és írásbeli kommunikáció - mind belső, mind külső ügyfelekkel
- Jó problémamegoldó képesség
- Ügyfélszolgálati hozzáállás, tulajdonjoggal bármilyen kérdés esetén
- Logikai gondolkodás, analitikus gondolkodásmód Jelentési készségek
- IT jártas készségek, beleértve az Excel és az Outlook alkalmazást

Logisztika/Értékesítés területre

Megjegyzés:
Egyedülálló technológiával rendelkező, magas hozzáadott értékű terméket gyártó, dinamikusan fejlődő cég.

Customer care specialist- Dutch Speaker - Budapest

Pest
Full time

Published on 16.02.2021