Skip to main content

Asszisztens

A Mobil Credit Kft. munkatársakat keres a megnövekedett, s folyamatosan bővülő piaci és ügyfél igényeinek lehető legmagasabb szintű kiszolgálása érdekében.

A Mobil Credit Kft. 100%-ban MAGYAR, CSALÁDI tulajdonú vállalkozás, ahol a közel 30 éves szakmai tapasztalattal bíró alapító-tulajdonos is aktívan, a folyamatok támogatójaként vesz részt a mindennapos működésben. A kollektíva elhivatott a minőségi munkavégzés iránt, minden dolgozónk részére megteremtettük a feltételeket a személyes képességek kibontakoztatására, a legújabb, alternatív ismeretek kreatív alkalmazására az igen színesnek mondható napi feladatok ellátása, illetve az állandóan és szeszélyesen változó piaci kihívások kezelése során. Mindenki megmutathatja mire képes, s ebben biztonsággal támaszkodhat a magasan képzett kollektíva erejére és a tulajdonosi kör közvetlen segítségére is.

A Mobil Credit Kft. gazdálkodása stabil, több mint 20 éves működésére a folyamatos fejlődés, erősödés volt jellemző, melyet a legkülönbözőbb marketing elemek alkalmazása nélkül ért el. Büszkék vagyunk arra, hogy Társaságunk gazdasági erősödése az ügyfelek elégedettségére, az ebből fakadó rengeteg ajánlásra vezethető vissza, mert ez a legközvetlenebb és leghitelesebb értékmérője tevékenységünknek. A HVG és a Céginformáció.hu az  "Ajánlott cég" tanúsítvány bronz fokozatával minősítette működésünket.

A debreceni központunkba keresünk, motivált, a gépjármű szektor iránt elhivatott értékesítési és pénzügyi asszisztens kollegát.

         Asszisztens

Feladatok:

  • Ügyféladatbázis nyilvántartása, karbantartása
  • Kimenő számlák készítése
  • Pénzügyi levelezések bonyolítása
  • Határidők nyilvántartása
  • Kimutatások előkészítése
  • Banki utalások előkészítése
  • Kintlévőség kezelés
  • Belső nyilvántartási listák előkészítése
  • Jelentések, különböző statisztikák előkészítése
  • Más pénzügyi és irodai adminisztratív feladatok

Értékesítési munka támogatása esetén:

  • Értékesítési tárgyalások kezdeményezése, lebonyolítása
  • Ajánlatok készítése, megrendelések, szerződések megkötése
  • Kapcsolattartás, folyamatos ügymenet biztosítása a szállítókkal
  • Forgalomba helyezések, átadások szervezése, bonyolítása
  • Egyéni kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • Elemzések, kimutatások, riportok készítése

Elvárások:

  • Erős pénzügyi és kontrolling szemlélet
  • Számítástechnika gyors, rutinszerű felhasználói ismerete
  • Stratégiai gondolkodás
  • Dinamikus, proaktív személyiség
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzésre és egyben csapatmunkára való képesség
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • Kiváló problémamegoldó és konfliktuskezelő képesség, empátia
  • Stressztűrő és több feladat egyidejű ellátására való képesség
  • Proaktív (előrelátóan cselekvő, felelősségteljes, önmagáért felelősséget vállaló) mentalitás

Értékesítési munka támogatása esetén:

  • Felsőfokú végzettség
  • 3-4 év szakmai tapasztalat
  • Legalább középszintű műszaki ismeretek

Előny:     

  • Releváns szakmai tapasztalat, min. 2 év
  • Gazdasági végzettség (pénzügyi ügyintéző)
  • „B” kategóriás jogosítvány

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, kérjük, hogy fényképes önéletrajzát küldje a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Asszisztens

Debrecen
Full time
3 - 5 years of experience
Bachelor

Published on 22.07.2021

Share this job now