Skip to main content

Általános irodai adminisztrátor

Általános irodai adminisztrátor pozícióba keresünk munkatársat békéscsabai partnercégünk részére.

Feladatok

  • Meghatározott szakterületen ügyintézési feladatok ellátása;
  • Az ellátott szakmai terület által meghatározott kapcsolattartási feladatok végzése;
  • Számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok szerkesztése;
  • Írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, előterjesztések,
  • megállapodások, jelentések stb.) leírása (irányító szempontok s szerint) és megszerkesztése;
  • Jegyzőkönyvek készítése – szakmai irányítással;
  • Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
  • Határidők nyomon követése, betartása;
  • Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
  • Ügyfélmegkeresések továbbítása;
  • EKÁER ismeretek

Elvárások:

  • Min. középfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Lehetőleg Békéscsabai, vagy Békéscsaba környéki lakhely
  • Pontos, precíz, munkájára igényes személyiség

Amit nyújtunk:

  • Fix, órabér alapú elszámolás
  • Folyamatos fejlődési lehetőség
  • Munkába járás támogatása

Általános irodai adminisztrátor

Békéscsaba
Békés
Full time
1 year
High school

Published on 08.08.2020