Skip to main content

Alkalmazás üzemeltető (Contact Center alkalmazás) - Debrecen

  • Az ügyfelek telefon és híváselosztó rendszerének monitorozása
  • Incidens / Change jegyek nyomon követése
  • Rendszeradminisztrációs feladatok ellátása hardver és alkalmazás szinten
  • Karbantartási feladatok ellátása (firmware upgrade, hot fixek, patchek kezelése)
  • Az egyes megoldó csoportok támogatása
  • Kapcsolattartás a német kollégákkal, rendszermérnökökkel.
  • Az egyes incidensek, problémák megoldásának dokumentálása és felvitele az ismert hibák adatbázisába (BestGuide).
  • Rendszerleíró dokumentációk kezelése, változás esetén frissítése

Elvárások / Requirements

  • Felsőfokú informatikai végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai tapasztalat
  • Legalább középfokú német és angol nyelvismeret
  • Tanulásra való hajlandóság: alkalmazás kezelés, folyamatok, jegykezelő
  • Jó analizáló és problémamegoldó képesség

Alkalmazás üzemeltető (Contact Center alkalmazás) - Debrecen

Debrecen
Full time, Apprenticeships

Published on 19.04.2021

Share this job now