A Service Center Data Integrity csapata az NI kereskedelmi irodáinak marketing tevékenységét támogatja ügyféladatok kezelésével és azok karbantartásával.Jelenleg közel 40 munkafolyamatot támogatunk, mely a vevői adatok feldolgozásától a termékregisztráción át az NI vevőkkel történő közvetlen ügyintézésig az alábbiakat foglalja magába:- adatbázisok karbantartása - NI által szervezett eseményekről érkező vevői visszajelzések feldolgozása- NI termékek regisztrálása, aktiválása - NI Online Training hozzáférés biztosítása- vevők közvetlen telefonon történő megkeresése.
Ebbe a csoportba keressük jövőbeli adatkezelő munkatársunkat, aki középszinten beszél angolul és olasz nyelven.
Főbb feladatok és hatáskör:
• Ügyfél adatok feldolgozása, kezelése
• Hiányosan vagy hibásan beérkező információk kiszűrése és eszkalálása az irodák felé
• Kapcsolattartás a partnerirodák munkatársaival és más társosztályokkal
• Az ügyféltől vagy a partnerirodáktól felmerülő kérdések és problémák megoldása
• Az adatbázis frissítése, karbantartása
• Folyamatok fejlesztése és projektekben való részvétel
Elvárások:
• közép szintű angol és olasz nyelvtudás
• kitűnő kommunikációs készség mind szóban és írásban
• MS Excel és MS Word alapos ismerete
• nyitottság az új dolgokra
• önállóság
• precizitás
• elkötelezettség
Ezeket kínáljuk számodra:
• Stabil és dinamikusan fejlődő munkahely
• Idegen nyelvek napi szintű használata
• Lehetőség a folyamatos fejlődésre
• Inspiráló, kellemes munkakörnyezet
• Családbarát munkahely műszakok nélkül
• Rugalmas munkaidő
Cégünk egy fiatalos, lendületesen fejlődő, amerikai központú, a mérés és automatizálás területén használt eszközöket gyártó high-tech vállalat, bővebben bemutatjuk kultúránkat az alábbi rövid videóban: