Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

www.cvonline.hu

Customer experience gyakornok

Customer experience gyakornok

Mind-Diák Szövetkezet
Régió: VIII. kerület
 
Hozzáadva: 2020.01.10.
Jelentkezési határidő: 2020.01.21.

Customer experience gyakornok

Az NKM Energia Zrt., a Nemzeti Közművek tagjaként, mintegy 775 ezer egyetemes és szabadpiacon vételező ügyfelet lát el villamosenergiával. Legfontosabb célkitűzése, hogy szolgáltatásának színvonalát, biztonságát és minőségét szem előtt tartva végezze munkáját, figyelembe véve a fogyasztók igényeit, csakúgy, mint a környezetvédelem és a társadalmi felelősségvállalás szempontjait.

Feladatok:

  • Customer journey-k feltérképezése, ábrázolása, ügyfélélmény növelésére szolgáló fejlesztési javaslatok megfogalmazása (online és offline)
  • Ügyfélélményfejlesztési koncepciók kidolgozásában, prototipizálásában, tesztelésében való részvétel
  • Service design projektekben való részvétel, szakmai támogatás
  • Touchpoint fejlesztésben való részvétel

Elvárások:

  • Nappali tagozatos aktív hallgatói jogviszony
  • Egyetemi tanulmányok preferáltan, de nem kizárólagosan: kommunikáció és médiatudomány, kereskedelem és marketing, gazdálkodás és menedzsment, design
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Ügyfélcentrikus szemlélet, design thinking ismerete

Munkaidő

  • Hétfőtől péntekig heti 20-25 óra vállalása 
  • Rugalmas, tanulmányokhoz igazított beosztás
  • Hosszú távú diákmunka

Amit kínálunk

  • Bruttó 1400 Ft/óra diákbér
  • Hosszú távú fejlődési lehetőség

Előnyt jelent:

  • Releváns szakmai tapasztalat (folyamatfejlesztés, journey mapping, online és offline szolgáltatástervezés)
  • Design ismeretek, design szoftverek ismerete

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címemen.

 

 
Helyek VIII. kerület
Kategória Diákmunka / Szakmai gyakorlat
Marketing / Reklám / Média / PR
Aktiválás időpontja 2020.01.10.
Iratkozzon fel állásértesítőre