Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Customer Care vezető


  • AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.
  • IX. kerület, Budapest, Pest
  • A hirdetés 7 napja lejárt

Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. - Prémium üzletága -

Customer Care vezető

munkatársat keres.

Munkavégzés helye: Lurdy ház, 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.

Szeretnél egy teljesen új terület és csapat felépítésében részt venni? Élvezed ha új, innovatív működési modelleket lehet kitalálni és implementálni? Szeretsz úttörő kezdeményezésekben részt venni? Nálad mindig az ügyfél az első?Amennyiben a fentiek igazak rád, akkor csatlakozz hozzánk!

FELADATOK, melyek Rád várnak

  • Customer Care Call Center csapat felépítésében való közreműködés a Prémium ügyfélkör számára, csapat munkájának felügyelete, irányítása
  • részvétel a CRM rendszer bevezetésében (üzleti folyamatok, igények definiálása, üzleti oldal képviselete)
  • teljes körű ügyféléletút menedzsment kialakítása, üzleti KPI-ok teljesítésének biztosítása
  • akciók, kampányok tervezése, tesztelése, hatékonyságának visszamérése, javaslat tétel az optimalizálásra
  • CRM adatbázis karbantartása, adattisztítás
  • ügyféladatok elemzése, szegmentálás
  • együttműködés a társosztályokkal az ügyfél elégedettség, ügyfél lojalitás maximalizálása érdekében
  • egyéb ügyfélélményhez, elégedettséghez, lojalitáshoz kapcsolódó projektekben való részvétel

TUDÁS és TAPASZTALAT, melyre szükséged lesz

  • felsőfokú végzettség
  • call center területén szerzett 5 éves vezetői vagy supervisori tapasztalat
  • MS Office (Excel, Word, Power Point, stb.) magas szintű ismerete
  • erős középfokú angol nyelvtudás

Egyéb ELVÁRÁSOK

  • magas fokú precizitás
  • igényes, önálló munkavégzés
  • határozott fellépés
  • rugalmasság
  • jó együttműködő képesség
  • pontos, koncentrált, proaktív hozzáállás
  • gyors helyzetfelismerés
  • önálló problémamegoldás
  • kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség

Amit mi BIZTOSÍTUNK

  • stabil, multinacionális vállalati háttér
  • versenyképes bérezés
  • támogató munkahelyi légkör
  • hosszú távú munkalehetőség
  • színvonalas munkakörnyezet
  • lap top, mobiltelefon
Helyek IX. kerület
Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció > Adminisztratív vezető
Bank / Biztosítás / Pénzintézet > Banki értékesítő, Banki szakértő
Értékesítés / Kereskedelem > Pénzügyi értékesítő, Telefonos értékesítő, Üzletfejlesztő
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás > Ügyfélszolgálat vezető
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozatlan idejű
Elvárt nyelvtudás Angol
Aktiválás időpontja 2019.10.14.
Iratkozzon fel állásértesítőre
Hasonló állások
Műszaki vezető

Trenkwalder Kft

Termelésben dolgozók koordinálása, a részleg ir...
Veszprém


Senior Customer Service Specialist

HSA Kft.

Senior Customer Service Specialist Responsibili...
Mátészalka, Szabolcs-Szatmár-Bereg


Pénzügyi vezető

Mapfre Asistencia S.A. Magyarországi Fióktelepe

Mapfre Asistencia S.A. Magyarországi Fióktelepe...
Budapest, Pest