Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

www.cvonline.hu

Contact Center Csoportvezető


  • Az álláshirdetés 8 napja lett aktiválva
Tapasztalt vezetőnek tartod magad?
Jártas vagy az ügyfélszolgálat, ügyfélkezelés területén is?
Szeretnéd egy stabil hátterű cégnél kamatoztatni eddig megszerzett tudásodat?

Ha ezekre igen a válaszod, akkor Téged keresünk! Olvass tovább, és jelentkezz partnerünk Csoportvezetői pozíciójára!
- A telefonos és írásos ügyfélszolgálaton dolgozók operatív irányítása, motiválása, ellenőrzése
- Az irányításod alá tartozó csoport(ok) munkavégzésének tervezése, szervezése, koordinálása (70 fő)
- Aktív közreműködés az irányításod alá tartozó koordinátorok összehangolt munkavégzésében
- Az optimális működéshez szükséges létszám biztosítása a miskolci és budapesti telephelyeken
- Teljesítményértékelés (teljesítmény beszélgetések szervezése és lebonyolítása)
- Ügyfélszolgálati teljesítménymutatók (KPI) és célok nyomon követése, betartatása
- KPI-ok fejlesztése, szükség esetén új mutatók kidolgozása
- Az ügyfélszolgálati folyamatokat érintő változások monitorozása
- Szabályozási környezet változásainak folyamatos követése, változások kezdeményezése és azok ügyfélszolgálati folyamatokba történő beépítése
- Munkacsoportokban, projektekben való részvétel, esetenként azok vezetése
- Társszakterületekkel való kapcsolattartás
- Ügyfélszolgálat képviselete társaságon belül, külső partnerekkel és nemzetközi munkacsoportokban

Elvárás

- Felsőfokú végzettség (gazdasági/műszaki/kereskedelmi)
- 3-4 év ügyfélszolgálati vagy hasonló területen szerzett tapasztalat
- Legalább 2 év vezetői / irányítói gyakorlat
- Ügyfélszolgálati folyamatok, szabályozások és szabályozó rendszer ismerete
- Társalgási szintű angol nyelvtudás
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
- Innovatív, energikus személyiség
- Ügyfélorientált, változtatásokra nyitott hozzáállás
- Teljesítmény orientált szemléletmód
- Kiváló konfliktuskezelési, kommunikációs és tárgyalási készség
- Csapatmunkára való alkalmasság

Amit nyújtunk

- Rugalmas munkaidő
- Széleskörű béren kívüli juttatások
- Stabil nagyvállalati háttér

Iratkozzon fel állásértesítőre
Hasonló állások
Contact Center munkatárs

Randstad Hungary Kft.

Szeretnél egy stabil, nemzetközi hátterű cégnél...
Szabolcs-Szatmár-Bereg


First Point Contact Center Trainee - Americas

Mind-Diák Szövetkezet

Diageo is the world’s leading premium drinks co...
Budapest


Csoportvezető

Trenkwalder Kft

Gyártó üzemben 15 fő gépkezelő munkájának szerv...
Zalaegerszeg