Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Collection and Payables Specialist

Régió: Budapest

Randstad Hungary Kft.

Hozzáadva: 2018.01.26.
Jelentkezési határidő: 2015.06.01.
Collection and Payables Specialist

Pozíció leírása / Job description

PANTEL = (!) Türk Telekom International a kelet-közép-európai régió, Törökország, Kaukázus és a közel- keleti országok vezető alternatív telekommunikációs operátora. Inkumbenseknek, alternatív telekommunikációs cégeknek, mobil szolgáltatóknak, kábel TV cégeknek, internet szolgáltatóknak és vállalati ügyfeleknek biztosít internet/adatszolgáltatást, infrastrukturális és nagykereskedelmi hangszolgáltatásokat. Türk Telekom International 100%-ban a Türk Telekom tulajdona. A Türk Telekom International egyéni ügyfél managementet biztosít, a teljes Türk Telekom International hálózatban, ami magába foglal 19 országot Közép- és Kelet-Európában, Törökországban, Közel-Keleten és a Kaukázusban. A Türk Telekom International prémium minőségű telekommunikációs megoldásokat ajánl: garantált SLA-t, helyi szakembereket, központosított végponttól-végpontig terjedő hálózat managementet, megbízható hozzáállást, pontos létesítést; mérhető, költséghatékony technikai megoldásokat és egy megbízható vezetői csapatot egy teljes szolgáltatás portfólióval.

Feladatok:

-Ensure timely collection of account receivables
-Prepare aging reports of the customers regularly/adhoc and report them to the sales department and management
-Audit A/R and A/P accounts and reconciliate with GL to ensure accuracy
-Contact customers in order to provide or receive information regarding accounts receivables collection
-Execute nettings with partners who are both vendors and customers of the company
-Execute payables to vendors per contractual terms and maintain inquiries and payment issues are responded and resolved
-Manage disputes with the customers and vendors
-Analyse monthly DSO and DPO results and provide explanation for variances

-Work with Account Managers to identify and resolve issues and accelerate the collections

-Maintain good relationship with customers and vendors

Elvárások:

- Bsc/Msc degree in Business Administration or Economics
- minimum 3 years of experience in collection and AP
- SAP knowledge
- Ms Office knowledge ( mainly Excel)
- good English (minimum intermediate)

Amit kínálunk:

- Competitive compensation package (plus laptop and mobile)
- Challenging, complex daily work
- Friendly and international working environment
-

Elvárások / Requirements

Amit kínálunk / Offer

Randstad Hungary Kft.
1024 Budapest
Lövőház utca 39.
Tel: +36 1 411 2090
www.randstad.hu

 
Randstad Hungária Kft. logó
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Régió Budapest
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Marketing / Branding specialista

Cégnév elrejtése

Pozíció leírása:Külső és belső kommunikációs st...
Ajka, Veszprém


Villamos karbantartó (Oroszlány)

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:A gyártás során használt gépek,...
Oroszlány, Tatabánya


Folyamatmérnök (Junior és Senior)

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:NPI folyamatok mérnöki támogatá...
Sárvár, Szombathely