Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Call center ügyintéző biztosítási területre (fő- és mellékállás)


  • A hirdetés 1077 napja lejárt



Call center ügyintéző biztosítási területre (fő- és mellékállás)

Feladatok:

  • kimenő hívások indítása: ügyfelek tájékoztatása
  • szolgáltatások bemutatása, egyéb termékek ajánlása
  • megrendelések rögzítése az adott adminisztrációs felületen

Elvárások:

  • Megkapta már a kemény fedeles diplomáját (nyelvvizsgával együtt) vagy BOI vizsgával rendelkezik
  • Felhasználói szinten használja a számítógépet (call center alkalmazások használatában szerzett gyakorlat előnyt),
  • Képes szakzsargont bárki által érthető módon megfogalmazniVevőorientált
  • Türelmes, toleráns, jó problémamegoldó képességgel rendelkezik,
  • Rugalmas

Előny:

  • Telefonos operátorként szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • hosszútávon tervezhető, biztos fő

Munkavégzés helye:

  • Budapest

Egyéb:

  • Pályakezdők és tapasztalattal rendelkező pályázók jelentkezését is egyaránt várjuk.
  • Munkavégzés helye:
  • Budapest 13. kerület
  • Munkaidő:
  • Hétfőtől péntekig 4-6 és 8 órában, egyéni beosztás szerint
  • Az állás kezdésének várható időpontja:
  • Azonnali

Kapcsolat:
Pályázatát e-mailben küldheti el címünkre. Kérjük, végzettségének megfelelően írja bele az üzenete tárgyába:

Helyek Budapest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat Tapasztalat nem szükséges
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Gyártás-előkészítő mérnök

Hire-One Kft.

Pozíció leírása: Termelési folyamatok meghatáro...
Oroszlány, Tata, Tatabánya


Minőségbiztosítási mérnök (pályakezdők is)

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Új termékek bevezetésében aktív...
Tata, Tatabánya


Karbantartó villamosmérnök - Komárom-Esztergom megye

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Berendezések rendelkezésre állá...
Tata, Tatabánya