Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

CALL CENTER SUPERVISORT keresünk!


  • A hirdetés 520 napja lejárt

Feladat: 

  • call centeresek teljes körű  szakmai felügyelete, az operátorok értékelése és az eredmények elemzése a naponta érkező riportok, statisztikák és egyéb szempontok alapján
  • a call centerben zajló folyamat teljesítménymutatóinak továbbítása
  • szükség esetén azonnali beavatkozás, eseti és rendszeres képzés
  • folyamatos minőség-ellenőrzés
  • csapatépítés, interjúztatás, betanítás

Elvárások:

  • call center területen szerzett projektvezetői tapasztalat
  • ügyfélközpontú, kiváló tárgyalási és kommunikációs készség szóban és írásban
  • analitikus és kreatív gondolkodás
  • értékesítési szemlélet
  • precizitás, terhelhetőség

Előny:

  • hálózatépítési tapasztalat

Amit kínálunk:

  • versenyképes bérezés és juttatások
  • fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet
  • utazási lehetőség
  • kiszámítható munkaidő

Kérjük, küldje el fényképes, bérigénnyel ellátott önéletrajzát+ motivációs levelét az alábbi e-mail címre.

Egyéb hasonló állások Önnek
SQA mérnök

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Előszéria/széria gyártás minősé...
Ajka, Veszprém


Fröccsöntő / Műanyagipari mérnök (pályakezdők részére is!)

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Gyártóberendezések és gyártósor...
Sárvár, Szombathely


Karbantartó villamosmérnök - Komárom-Esztergom megye

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Berendezések rendelkezésre állá...
Tata, Tatabánya