Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Call center operátor


  • A hirdetés 709 napja lejárt

 

Feladatok:

  • Kimenőhívások kezelése a szolgáltatási szerződésekhez szükséges hiánypótlás és adategyeztetés miatt
  • Ügyfél-tájékoztatás a szolgáltatás tulajdonságairól telefonon keresztül
  • Aláírt szerződéstől elállni kívánó ügyfelek visszafordító beszélgetésének végrehajtása
  • Ügyfélbeszélgetések adminisztrációs rendszerben történő rögzítése
  • Általános adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:

  • Középfokú végzettség (előny: banki-, pénzügyi szakképesítés, vagy PSZÁF tanúsítvány)
  • Kellemes hang, tiszta, érthető beszéd
  • Kiváló kommunikációs készség és meggyőző képesség
  • Felhasználószintű számítógépes ismeret (főleg Excel kezelése)
  • Rugalmasság, önállóság és határozottság
  • Nagyfokú precizitás, monotónia-tűrés, stressz-tűrés képessége

 

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fiatal, dinamikus csapat

 

Munkaidő:

  •  napi 7-9 óra

 

Kezdés:  Azonnal

 

Munkavégzés helye: Budapest

 

 

Önéletrajzokat ,, CC ’’ jelige valamint, nettó bérigény megjelölésével várjuk.

 

Helyek Budapest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Gyártás-előkészítő mérnök

Hire-One Kft.

Pozíció leírása: Termelési folyamatok meghatáro...
Oroszlány, Tata, Tatabánya


Minőségbiztosítási mérnök (pályakezdők is)

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Új termékek bevezetésében aktív...
Tata, Tatabánya


Karbantartó villamosmérnök - Komárom-Esztergom megye

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Berendezések rendelkezésre állá...
Tata, Tatabánya