A legjobb egészséges nassolnivalók, melyek elűzik a délutáni fáradságot

Legjobb-egeszseges-nassolnivalok_150x150Bizonyára te is jól ismered a délutáni fáradtság érzését. Tanulmányok kimutatták, hogy a legkevésbé eredményes munkavégzés délután 14-15 óra között történik, valamint ilyenkor a legerősebb a fáradtság és levertség érzése is.

Ekkor érkezik el az ideje, hogy felállj az íróasztaltól, átmozgasd lábaidat, és ami a legfontosabb, hogy egyél valami agyserkentőt. Mit érdemes ilyenkor enni, hogy teljes mértékben ki tud használni a munkaidő maradék részét?

Íme azoknak az egészséges ételeknek a listáját, amelyek feltöltenek motivációval és energiával a hátralévő pár órára.

Banán

Régi klasszikus irodai uzsonna a banán, temérdek indok áll a fogyasztása mellett. A banán 100 kalóriányi csupa jóság és tökéletes választás a délutáni fáradtság ellen. Nagyon jó B6 vitamin, C vitamin, magnézium, kálium és élelmi-rostforrás.

Mandula

Mindamellett, hogy elképesztően finom, ugyanolyan tápláló is. A mandula ténylegesen csökkenti a rák és szívbetegségek kockázatát, valamint alacsonyan tartja a koleszterin szintet. Tele van E-vitaminnal, ami igazoltam emeli az agy teljesítőképességét, és fogyasztása segít az Alzheimer-kór megelőzésében.

Répa és humusz

Ez igényel egy kis előkészületet, de mindenképpen megéri. A répa és a humusz rendkívül egészséges étel, akár egy kiegyensúlyozott ebéd része is lehet. A répa tisztítja a bélrendszert, javítja a máj működését, a humusz pedig fehérjében gazdag, ezáltal egész napra eltelít.

Joghurt

A joghurt kitűnő kálcium és fehérje forrás. Rendkívül sok tápanyagot tartalmaz, pl. B2 vitamin, B12 vitamin, kálium, magnézium. Egy egyszerű uszonna a hűtőszekrényből, csak a kiskanalad ne felejtsd el!

Dió

A dió, akár csak a hal magas Omega 3 tartalommal rendelkezik, így segíti a szellemi teljesítményt. Ásványi anyagokban gazdag. Cink, szelén, réz, magnézium, kálium, kálcium és még mangán is található benne. Kitűnő választás.

ÉRDEKES: 5 illat a sikerért 

Áfonya

Az áfonya kiugróan nagy hatással van az agyműködésre. Tudományosan bizonyított tény, hogy az áfonyafogyasztás javítja a memóriát. Erősebben és hosszabb ideig vagyunk képesek emlékezni általa. Egyes kutatók pedig azt állítják, hogy ez a kis gyümölcs képes még az időskori memóriazavart is javítani. Azonnal szerezz magadnak egy kis áfonyát!

Van egyéb uzsonna ötleted? Oszd meg velünk tapasztalataidat!

Megosztás:

Hozzászólás


*