Ugrás a tartalomra

Ehhez hasonló állások

2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva.
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
  • karriercéljaid szem előtt tartó tanácsadás
  • számos álláslehetőség
  • lehetőség valami új megismerésére
AMIT MI NYÚJTUNK
  • felkészítünk a sikeres pályázatra
  • szakértelmünket a kezedbe helyezzük
  • kellemes légkörben fogadunk

BESZERZŐ
(OPERATÍV / STRATÉGIAI)

Nyitott az új lehetőségekre? /  Élvezettel követi nyomon különböző csomagok útját ? / Szereti rendben tartani a dokumentumait? Vagy épp a tárgyalóteremben mozog otthonosabban? / Szélesebb látókörével képes új lehetőségeket teremteni ?

MEGBÍZÓNK, több beszerző kollégát keres eltérő feladatkörökkel rendelkező pozíciókba, jelenleg operatív / stratégiai területre várjuk a több éves beszerzői tapasztalattal rendelkezők jelentkezését.

A PARTNERCÉGRŐL: Luxus kategóriájú termékgyártással foglalkozó partnercégünk 18 országban csaknem 3000 főnek biztosít stabil megélhetést. A minőség és a vevői megelégedés a cég életében fontos szerepet tölt be megalakulásuk óta már több mint 16 éve.

MUNKAVÉGZÉS HELYE: SZOLNOK VONZÁSKÖRZETE

AMIRE GARANTÁLTAN SZÁMÍTHAT:

  • Versenyképes juttatási rendszer,
  • Stabil jövőkép
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatok
  • Kiváló szakmai fejlődési lehetőség
  • Innovatív cég

FŐBB FELADATAI LESZNEK:

  • Raktárkészlet folyamatos ellenőrzése, alkatrészek rendelése, rendelések nyomonkövetése, esetleges módosítása
  • Megrendelések visszaigazolások adminisztrációja
  • Légi és tengeri küldemények fuvarokmányainak kezelése
  • Beszállításokhoz kapcsolódó számlák, bizonylatok ellenőrzése
  • Stratégiai szintű beszerzés lebonyolítása
  • Tárgyalások előkészítése és lefolytatása, valamint napi szintű kapcsolattartás a kiemelt beszállítókkal

AMIT ELVÁRUNK:

  • Felsőfokú végzettség
  • 3-5 éves szakmai tapasztalat
  • Kommunikáció képes angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű számítógépismeretek

AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:

  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Hasonló adminisztratív munkaterületen szerzett gyakorlat
  • Önálló és proaktív munkavégzés

JELENTKEZÉS MÓDJA:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, hogy magyar nyelvű szakmai önéletrajzát a pozíció megjelölésével juttassa el. A levél tárgyában kérjük, jelölje meg a pozíció megnevezését és a hirdetés azonosítóját!
Köszönjük!
Get Work Trend csapata
NÁLUNK ÖN A LEGFONTOSABB!


Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.


BESZERZŐ (OPERATÍV / STRATÉGIAI)

Szolnok
Jász-Nagykun-Szolnok
Teljes munkaidős
3 -5 év tapasztalat

Frissítés dátuma: 27.02.2020

Állás megosztása