Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Back office munkatárs


  • A hirdetés 1381 napja lejárt

Az AEGON Magyarország Hitel Zrt. – a hitelek folyósítása utáni – hitelezési adminisztrációs feladatok ellátására

 

BACK OFFICE MUNKATÁRSAT

keres.

Munkavégzés helye: Budapest, Üllői út 1.

Leendő munkatársunk feladatai

  • Futamidő alatti módosítási igények kezelése, szerződésmódosítás elkészítése (Ingatlan és életbiztosítási fedezettel kapcsolatos ügyintézés)
  • Előtörlesztések teljes körű ügyintézése,
  • Takarnet értesítésekkel kapcsolatos ügyintézés
  • Napi árfolyamrögzítés
  • Utalás (indítás, analitikák biztosítása)
  • Munkakörhöz kapcsolódó levelezés, ügyféllevelekre válaszadás.

Elvárások

  • középfokú végzettség,
  • hitel Back-Office területen (megjelölt feladatok) szerzett minimum 2 éves tapasztalat,
  • kiváló MS Office ismeretek (Word, Excel, Internet, Outlook),

Küldje el jelentkezését, ha úgy gondolja, hogy

  • jó problémamegoldó képességgel rendelkezik,
  • jó a kapcsolatteremtő és kommunikációs készsége,
  • önállóság jellemzi,
  • precíz, és munkájával szemben mindig igényes.

Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy jelentkezését – jövedelem-igény megjelölésével - 2014. március 10-ig várjuk Karrierportál oldalunkon: Link megjelenítése.

Helyek Budapest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Electrical Engineer

Trenkwalder Kft

On behalf of our multinational Client we are lo...
Vas


Projektmérnök

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnercégünk számára keresünk ...
Borsod-Abaúj-Zemplén


PLC / Robot programozó

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnercégünk számára keresünk ...
Borsod-Abaúj-Zemplén