Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

ADMINISZTRÁTOR (KÖVETELÉS KEZELÉSSEL ÖSSZEFÜGGÉSBEN)

ADMINISZTRÁTOR (KÖVETELÉS KEZELÉSSEL ÖSSZEFÜGGÉSBEN)

Régió: Pest, Budapest
 
Hozzáadva: 2019.10.19.
Jelentkezési határidő: 2019.10.26.
Work4you logo

Indítsd be a karriered!

Egy jelentkezés - rengeteg lehetőség!

 
 
 
 

I. kerületi ügyvédi iroda megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

ADMINISZTRÁTOR (KÖVETELÉS KEZELÉSSEL ÖSSZEFÜGGÉSBEN)

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (kiemelten Word, Excel)
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
  • Ügyfélközpontú gondolkodás
  • Kiváló problémamegoldó készség
  • Precizitás
  • Monotonitás tűrése
  • Terhelhetőség
  • Önálló munkavégzés
  • Proaktivitás
  • Minimum középfokú végzettség
  • Csapatmunkában való kollektív részvétel

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Ügyvédi irodában szerzett szakmai tapasztalat
  • Jogi asszisztens képesítés
  • ECDL bizonyítvány
  • Gépírás tudás
  • Erkölcsi bizonyítvány (3 hónapnál nem régebbi)
  • Alapfokú angol nyelvtudás

Főbb feladatok, munkák:
A követelés kezelés során végzett ún. adminisztratív behajtással összefüggésben felmerülő tevékenységek során beérkező ügyfél megkeresések feldolgozása szóban (telefon) és írásban (postai levél, telefon), valamint a követelés kezeléssel kapcsolatosan felmerülő egyéb irodai feladatok elvégzése, pl.: postázás, levelek iktatása, stb.

Megbízóról:
1998. áprilisában alapított ügyvédi iroda mely a "klasszikus" ügyvédi irodáktól némiképp eltérően az Ügyvédi Irodában külön divízió foglalkozik közüzemi és egyéb követelések kezelésével, bírósági eljárás útján történő érvényesítésével, így ezen a területen - a speciálisan ezen feladatra kialakított infrastruktúrán túl - nem elhanyagolható mértékű tapasztalattal állnak ügyfeleik rendelkezésére.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatási csomag (alapbér + cafetéria)
  • Fiatalos, dinamikus csapat
  • Igényes munkakörnyezet

Munkavégzés helye:

  • Budapest, I. kerület

Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát, motivációs levelét.

work4you Munkaerő-Közvetítő Iroda
 
 
 
 
Work4you logo
Indítsd be a karriered!
Egy jelentkezés - rengeteg lehetőség!
 
 
 
 

I. kerületi ügyvédi iroda megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

ADMINISZTRÁTOR (KÖVETELÉS KEZELÉSSEL ÖSSZEFÜGGÉSBEN)

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (kiemelten Word, Excel)
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
  • Ügyfélközpontú gondolkodás
  • Kiváló problémamegoldó készség
  • Precizitás
  • Monotonitás tűrése
  • Terhelhetőség
  • Önálló munkavégzés
  • Proaktivitás
  • Minimum középfokú végzettség
  • Csapatmunkában való kollektív részvétel

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Ügyvédi irodában szerzett szakmai tapasztalat
  • Jogi asszisztens képesítés
  • ECDL bizonyítvány
  • Gépírás tudás
  • Erkölcsi bizonyítvány (3 hónapnál nem régebbi)
  • Alapfokú angol nyelvtudás

Főbb feladatok, munkák:
A követelés kezelés során végzett ún. adminisztratív behajtással összefüggésben felmerülő tevékenységek során beérkező ügyfél megkeresések feldolgozása szóban (telefon) és írásban (postai levél, telefon), valamint a követelés kezeléssel kapcsolatosan felmerülő egyéb irodai feladatok elvégzése, pl.: postázás, levelek iktatása, stb.

Megbízóról:
1998. áprilisában alapított ügyvédi iroda mely a "klasszikus" ügyvédi irodáktól némiképp eltérően az Ügyvédi Irodában külön divízió foglalkozik közüzemi és egyéb követelések kezelésével, bírósági eljárás útján történő érvényesítésével, így ezen a területen - a speciálisan ezen feladatra kialakított infrastruktúrán túl - nem elhanyagolható mértékű tapasztalattal állnak ügyfeleik rendelkezésére.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatási csomag (alapbér + cafetéria)
  • Fiatalos, dinamikus csapat
  • Igényes munkakörnyezet

Munkavégzés helye:

  • Budapest, I. kerület

Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát, motivációs levelét.

 
work4you Munkaerő-Közvetítő Iroda
 
 
 
 
Helyek Pest
Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció > Adminisztrációs asszisztens, Adminisztrátor
Közigazgatás / Államigazgatás > Irodai ügyintéző
Minimális tapasztalat Tapasztalat nem szükséges
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozatlan idejű
Aktiválás időpontja 2019.09.26.
Iratkozzon fel állásértesítőre
Hasonló állások
Adminisztrátor - VI. kerület

MADS Iskolaszövetkezet

Adminisztrátor - VI. kerületLeírás: Pénzügyi, J...
Budapest


Műszaki Adminisztrátor

Sigma Informatika Kft.

Műszaki Adminisztrátor A Sigma Informatika Kft....
Budapest, Pest


Titkár / Asszisztens

BKV Zrt.

BUDAPESTI ZÁRTKÖRŰEN MŰKÖDŐ RÉSZVÉNYTÁRSASÁG Ga...
Budapest, Pest