Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Adminisztrációs szenior szakember (Infrastruktúra terület)


  • A hirdetés 43 napja lejárt

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legnagyobb és leginkább diverzifikált nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit magyarországi tagja. 
Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

Adminisztrációs szakember (infrastruktúra terület)

Főbb feladatok

  • Az Ingatlangazdálkodás kezelésében lévő biztosítások menedzselése, káresemények ügyintézése
  • Irattári és digitalizációs tevékenység koordinálása, tevékenységet ellátó kollégák munkájának koordinálása/támogatása
  • Feladatkörhöz kapcsolódó budget kezelése, számlák igazolása, kimutatások készítése
  • Kiszervezett tevékenységre vonatkozó belső szabályozások és jogszabályok betartásának felügyelete
  • A terület tevékenységéhez kapcsolódó szerződések kezelése, tevékenység koordinációja
  • A terület működéséhez kapcsolódó szabályzatok, eljárásrendek létrehozása, aktualizálása
  • A terület kompetenciájába tartozó projektek minőségi leszállítása
  • Oprisk manager helyettesítési feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás belső- és külső ügyfelekkel, szolgáltatókkal

Követelmények, elvárások

  • Felsőfokú – első sorban pénzügyi/gazdasági - végzettség
  • Aktív angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • MS Office és Excel erős felhasználó szintű ismerete
  • Banki struktúra, rendszerek, folyamatok ismerete, első sorban adminisztratív területen
  • Vezetői tapasztalat előny
  • Projekt menedzsment módszertani ismerete előny
  • Pontos, önálló munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs készség, 
  • Proaktív és ügyfélközpontú hozzáállás
  • Kiváló problémafelismerő és - megoldó készség
  • Priorizálási és delegálási képesség
  • Tesztelési feladatokban, rendszerkoordinátori feladatokban szerzett szakmai tapasztalat

Amit kínálunk

  • Karrierlehetőség Európa egyik legnagyobb és legeredményesebb pénzintézeténél
  • Alkalmazotti jogviszony keretében történő foglalkoztatás
  • Stabil munkahely
  • Fejlődési lehetőség

Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület

Helyek XIII. kerület
Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció > Adminisztrációs asszisztens, Adminisztrátor, Szervező, Ügyintéző
Bank / Biztosítás / Pénzintézet > Kárbecslő
Építés / Ingatlan > Ingatlan kárbecslő
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling > Pénzügyi asszisztens
Minimális tapasztalat Tapasztalat nem szükséges
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozatlan idejű
Elvárt nyelvtudás Angol
Aktiválás időpontja 2018.08.08.
Iratkozzon fel állásértesítőre
Hasonló állások
Lead Business Analyst

HSA Kft.

Lead Business Analyst Feladatok: Az üzleti el...
Budapest


Tanácsadó

SomeDeal kft

TANÁCSADÓ Amennyiben csupán egy átlagos munkah...
Budapest, Pest


Németországi munka építő- és fémipari szakmunkásoknak

Power Jobs GmbH

  Németországi munka építő- és fémipari szakmu...
Budapest, Baranya, Békés, Nógrád, Tolna, Som...