Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Adminisztrációs csoportvezető

Régió: Budapest

PBS International Kft.
Hozzáadva: 2017.12.17.
Hirdetés azonosító: 1168361
lejárt

 Adminisztrációs csoportvezető


Megye:
 
Budapest

A pozíció leírása:
 
Megbízó cégünk (irodatechnikai nagyvállalat) részére keresünk munkatársat adminisztrációs csoportvezető pozícióba.

Feladatkör, felelősségek:
 
Feladatok:

• A központi adminisztrációs csapat operatív vezetése, szakmai támogatása, mentorálása, feladatok kiosztása és ellenőrzése.

• Riportálás az osztályvezető felé az adminisztráció operatív tevékenységével, teljesítményével (KPI alapján), futó projektjeivel, fejlesztésével kapcsolatban, valamint az egyes osztályokkal fenntartott munkakapcsolat és folyamatok tekintetében.

• Havi / féléves / éves zárások teljes körű koordinálása.

• Javaslattétel az adminisztrációs folyamatok fejlesztésére és a munkatársak képzésére vonatkozóan, fejlesztési projektekben való részvétel.

• Kapcsolattartás a társosztályokkal (sales, szerviz, logisztika, informatika, kontrolling).

• Vállalatirányítási rendszer működésének folyamatos ellenőrzése, rendszerszintű megoldásokra javaslatok tétele.

• Nagyvállalati tenderek kidolgozásában való részvétel, szakmai támogatás nyújtása.

A munkakör betöltéséhez
szükséges tapasztalat,
végzettség:
 
Elvárások:

• Adminisztrációs területen szerzett legalább 4-5 éves tapasztalat (preferáltan nagyvállalatnál)

• Csoportvezetés terén szerzett min. 1-2 éves tapasztalat

• Felsőfokú végzettség (előny: gazdasági/pénzügyi)

• Tapasztalat vállalatirányítási rendszerekben (preferáltan Navision), valamint CRM rendszerben

• Szerződésadminisztrációval, számlázással kapcsolatos tapasztalat

• Intelligens, asszertív kommunikációs és kapcsolatteremtő készség

• Gyors helyzetfelismerési készség, precíz, pontos munkavégzés

• MS Office ismeretek (Excel, Word, Outlook)

• Agilis, megoldásorientált attitűd, ügyfélcentrikus gondolkodásmód

• Gyakorlott konfliktuskezelő, jó és gyors problémamegoldó képesség

• Folyamatszemlélet, rendszerekben való gondolkodás képessége

Nyelvtudás:
 
Előny a legalább alapfokú angol nyelvtudás.

A megbízó cég profilja:
 
Megbízónk a nemzetközi piacon vezető irodatechnikai nagyvállalat.

Amit megbízónk kínál:

• Versenyképes fizetés

• Szakmai fejlődési lehetőség

• Modern munkakörnyezet

• Professzionális irodai/szoftveres háttértámogatás

Egyéb:
 
Jelentkezésével Ön hozzájárul az önéletrajzában szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez, ill. megfelelő állásajánlat esetén • előzetes egyeztetés alapján • megbízónknak való továbbításához.

Amennyiben még nem tekintette meg, kérjük, olvassa el részletesen adatvédelmi tájékoztatónkat az alábbi linken:

Link megjelenítése

Jelentkezésével Ön tudomásul veszi az adatvédelemre vonatkozó tájékoztatást.

Egyéb hasonló állások Önnek
Adminisztrációs munkatárs

Aegon Lakástakarékpénztár Zrt.

Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. ...
Budapest, Pest


Adminisztrációs munkatárs

Aegon Lakástakarékpénztár Zrt.

Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. ...
Budapest, IX. kerület, Pest


Adminisztrációs asszisztens

Mind-Diák Szövetkezet

Nemzetközi elektronikai termékek gyártásával, j...
Budapest