Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

2nd Level Service Desk Representative

Régió: Budapest

HAYS Hungary Kft.
Hozzáadva: 2018.05.12.
Jelentkezési határidő: 2018.05.26.
Hirdetés azonosító: 746084
lejárt

 

 
 
2nd Level Service Desk Representative
2nd level Service Desk position is open at our multinational client in Budapest. This is an exciting opportunity for talents who are not afraid of building up an operation from scratch and shape its future.

The responsibilities of the 2nd level Service Desk include:
Incident/Request Management
Training
Ticket Acknowledgement
Secondary Investigation and Diagnosis of Incidents
Resolution and recovery of incidents or potential escalation to another resolver group
Training and Coaching 1st level colleagues


In order to fulfil this position you need to have  at least 2-3 years of experience in a similar position, fluent English language knowledge and interest in IT platforms and applications. The ideal candidate is a supportive individual who has enthusiastic and positive personality, customer oriented attitude, good communication skill and is able to work as part of a team.
 

Kategória Gyártás / Termelés
Régió Budapest
Minimális tapasztalat -
Szükséges iskolai végzettség -
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő -
Iratkozzon fel állásértesítőre
Hasonló állások
2nd Level CSR Agent

Trenkwalder Kft

Providing 2nd level support to the clientsEscal...
Budapest


Customer Service Representative

Trenkwalder Kft

Order handling for existing customers mainly ab...
Székesfehérvár


Customer Service Representative

Sanmina - SCI Magyarország Kft.

A Sanmina tatabányai telephelye 1997-óta működi...
Komárom-Esztergom, Tatabánya