Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

WebLogic/ Jboss alkalmazás adminisztrátor


  • A hirdetés 311 napja lejárt

Az OTP Bank Nyrt.

WebLogic/ Jboss alkalmazás adminisztrátor

munkakör betöltésére munkatársat keres

 

FELADATOK:

  • Oracle WebLogic & JBoss alkalmazás rendszerek telepítése, konfigurálása életciklus menedzsmentje
  • Alapszintű adatbázis szerver menedzsment feladatok támogatása
  • Level-2 szakértői támogatás biztosítása
  • Tesztelési feladatok támogatás
  • Alkalmazás karbantartás feladatok támogatása
  • Mentés - helyreállítási, DRP/BCP feladatok végrehajtásának támogatása

ELVÁRÁSOK:

  • Felsőfokú szakirányú informatikai végzettség
  • Minimum 3 év egybefüggő gyakorlat pénzintézeti vagy állami szektorban, hasonló pozícióban
  • Alkalmazás szerver technológia ismerete, application deploy, monitoring, hibafelderítéssel összefüggő feladatok elvégzésének képessége
  • Oracle Weblogic JBoss alkalmazásszerver környezet ismerete
  • PKI technológia fogalmi ismerete
  • Angol nyelvismeret, szakmai dokumentációk megértése, alapszintű angol kommunikációs képesség
  • Feladat centrikus munkavégzés
  • Nyitottság új technológiák, rendszerek megismerésére
  • Kollégákkal való gördülékeny együttműködés
  • Dokumentáció írására és karbantartására való hajlandóság
  • Problémák komplex kezelésének képessége
  • Kezdeményezőkészség, tanulni akarás
  • Pontos, precíz önálló munkavégzés

ELŐNYT JELENT:

  • Directory Server (Oracle, OpenLDAP) rendszerek fogalmi ismerete
  • Web authentikációt (OpenSSO) biztosító rendszerek fogalmi ismerete
  • Valamely szkriptnyelv (Bash, Python, Perl) magas szintű ismerete
  • Linux (RHEL),Windows operációs rendszer felhasználói szintű ismerete
  • Gyakorlati ismeretek adatbázis kezelő üzemeltetés terén (Oracle, MS-SQL, Postgree)
  • Fejlesztői háttér Java technológia terén
  • Jártasság magas rendelkezésre állású rendszerek üzemeltetésében
  • OpenSource technológiák ismeret (JBoss, Apache, Tomcat)

Amit kínálunk:

  • Magyarországon egyedülálló és innovatív projektekben való részvétel
  • Szakmai fejlődési lehetőségek tréningeken és továbbképzéseken keresztül, tréningeken, konferenciákon való részvétel lehetősége
  • Stabil hátterű, piacvezető, nemzetközileg elismert vállalat csoport
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség, szakmai jövőkép biztosítása
  • Professzionális munkakörnyezet
  • Támogató, segítő munkahelyi légkör
  • Fejlődő és innovatív vállalati háttér
  • Igényes és változatos, szakmai fejlődést biztosító feladatok
  • Fiatalos, támogató csapat és jó hangulatú színvonalas munkakörnyezet, amelyekre a hatékonyság eszközeiként tekintünk
  • Versenyképes fizetés és kiemelkedő juttatási csomag

Jelentkezési határidő: 2016. március 7.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson ide!

Helyek Pest
Budapest
Kategória IT / Informatika
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Értékesítési csoportvezető

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Ha elégedetlen vagy jelenlegi munkáddal, ha n...
Budapest, Pest


JAVA ARCHITECT CSOPORTVEZETŐ

IMPC Personnel Hungária Kft.

...
Magyarország


HÁLÓZATI RENDSZERMÉRNÖK

IMPC Personnel Hungária Kft.

Az infokommunikációs piac meghatározó szere...
Magyarország