Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Vevői reklamáció-kezelő

Régió:

Zala

Human Centrum Kft.
Hozzáadva: 2017.08.23.
Hirdetés azonosító: 740917
lejárt

 

A Humán Centrum Kft. működésének ideje alatt több ezer embernek biztosított országszerte törvényes, bejelentett munkahelyet, fejlődési lehetőséget számos iparágban. Célunk a munkatársak hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából.

Ezúttal Nagykanizsai partnercégünk részére keresünk munkavállalót az alábbi feltételekkel:

Feladatok:

  • vevői reklamációk kivizsgálása
  • vevőkkel egyeztetés,tárgyalás
  • vevői reklamációk orvosolása

Elvárások:

  • Társalgási angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Vevőkkel és/vagy beszállítókkal való kapcsolattartásban szerzett tapasztalat
  • Szakirányú felsőfokú végzettség (gépészmérnök/minőségbiztosítás)

Előnyt jelent:

  • ISO és minőségbiztosítási ismeret
  • SAP ismeret
  • lemezmegmunkálásban szerzett tapasztalat
  • Fémipari munkakörben szerzett tapasztalat

 

Várjuk jelentkezését Link megjelenítésekövetően

Ha az állásajánlat felkeltheti ismerősei érdeklődését, kérjük, a lenti "Megosztás" gomb segítségével ossza meg velük a facebookon is

 

 

 

Egyéb hasonló állások Önnek
.NET Developer

Trenkwalder Kft

.NET fejlesztő kollégát keresünk piacvezető IT ...
Budapest


Beszállító fejlesztő mérnök | Supplier Development Engineer - Tatabánya környéke

T-HR Kft.

Feladatkör:Ebben a munkakörben az Ön feladatai ...
Komárom-Esztergom, Tatabánya


Technikus

Human Centrum Kft.

Humán Centrum Kft. működése alatt több ezer emb...
Heves, Heves