Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Vevői reklamáció-kezelő

Régió:

Zala

Human Centrum Kft.
Hozzáadva: 2017.02.28.
Hirdetés azonosító: 740917
lejárt

 

A Humán Centrum Kft. működésének ideje alatt több ezer embernek biztosított országszerte törvényes, bejelentett munkahelyet, fejlődési lehetőséget számos iparágban. Célunk a munkatársak hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából.

Ezúttal Nagykanizsai partnercégünk részére keresünk munkavállalót az alábbi feltételekkel:

Feladatok:

  • vevői reklamációk kivizsgálása
  • vevőkkel egyeztetés,tárgyalás
  • vevői reklamációk orvosolása

Elvárások:

  • Társalgási angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Vevőkkel és/vagy beszállítókkal való kapcsolattartásban szerzett tapasztalat
  • Szakirányú felsőfokú végzettség (gépészmérnök/minőségbiztosítás)

Előnyt jelent:

  • ISO és minőségbiztosítási ismeret
  • SAP ismeret
  • lemezmegmunkálásban szerzett tapasztalat
  • Fémipari munkakörben szerzett tapasztalat

 

Várjuk jelentkezését Link megjelenítésekövetően

Ha az állásajánlat felkeltheti ismerősei érdeklődését, kérjük, a lenti "Megosztás" gomb segítségével ossza meg velük a facebookon is

 

 

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Németországi munkalehetőség

Wéber&Partner Kft.

Németországi munkavégzésre keresünk szakképzet...
Budapest, Baranya, Békés, Nógrád, Tolna, Som...


GÉPKEZELŐ

Get Work Trend Kft

GÉPKEZELŐ MEGBÍZÓNK: Partnerünk a világítástec...
Zalaegerszeg


Fémipari szakemberek

Varga Industrie Kft.

Fémipari szakemberek 10 éve a németországi pia...
Budapest, Baranya, Békés, Nógrád, Tolna, Som...