Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Vevői reklamáció-kezelő

Régió:

Zala

Human Centrum Kft.
Hozzáadva: 2017.05.29.
Hirdetés azonosító: 740917
lejárt

 

A Humán Centrum Kft. működésének ideje alatt több ezer embernek biztosított országszerte törvényes, bejelentett munkahelyet, fejlődési lehetőséget számos iparágban. Célunk a munkatársak hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából.

Ezúttal Nagykanizsai partnercégünk részére keresünk munkavállalót az alábbi feltételekkel:

Feladatok:

  • vevői reklamációk kivizsgálása
  • vevőkkel egyeztetés,tárgyalás
  • vevői reklamációk orvosolása

Elvárások:

  • Társalgási angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Vevőkkel és/vagy beszállítókkal való kapcsolattartásban szerzett tapasztalat
  • Szakirányú felsőfokú végzettség (gépészmérnök/minőségbiztosítás)

Előnyt jelent:

  • ISO és minőségbiztosítási ismeret
  • SAP ismeret
  • lemezmegmunkálásban szerzett tapasztalat
  • Fémipari munkakörben szerzett tapasztalat

 

Várjuk jelentkezését Link megjelenítésekövetően

Ha az állásajánlat felkeltheti ismerősei érdeklődését, kérjük, a lenti "Megosztás" gomb segítségével ossza meg velük a facebookon is

 

 

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Senior RTR Accountant

Randstad Hungary Kft.

Do you have several years experience in account...
Budapest


Senior Oracle Database Administrator

Randstad Hungary Kft.

Our client is one of the world's leading provid...
Budapest


Web Developer (ASP.NET)

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a multinational agricultural man...
Budapest