Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Vevői kapcsolattartó | Customer Service Representative - Tatabánya környéke


  • A hirdetés 262 napja lejárt


Feladatkör:
Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek: Kapcsolattartás a vevőkkel, szállítási igények ügyintézése. Vevői rendelések feldolgozása, kiértékelése, majd a kiszállítások megszervezése. Vezetőség részére szállítási kimutatások készítése. Szoros együttműködés az anyavállalattal, és a társosztályokkal.

Végzettség:
Felsőfokú végzettséggel rendelkező pályázók jelentkezését várjuk.

Szakmai tapasztalat:
Pályakezdők jelentkezését is várjuk.

Informatika:
professzionális szintű office ismeretek

Egyéb követelmény:
Folyékony angol és kommunikációs szintű német/francia nyelvtudás Talpraesett, jó problémamegoldó képességű személyiség. Határozott, jó stressz tűrő, gyorsan alkalmazkodik.

Logisztika/Értékesítés területre

Megjegyzés:
Autóiparban világszínvonalú termék gyártásában élenjáró zöldmezős beruházás.
Egyéb hasonló állások Önnek
Customer Service Representative

HVG Állásbörze, Országos Képzési és Karriernapok

Customer Service Representative Leader companie...
Budapest, Pest


Customer Service Representative

Arconic-Köfém Kft.

Essential Requirements: Fluent in English and i...
Székesfehérvár


Customer service representative

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our partner, who is a multinat...
Budapest