Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Vevői kapcsolattartó | Customer Service Representative - Tatabánya környéke


  • A hirdetés 18 napja lejárt


Feladatkör:
Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek: Kapcsolattartás a vevőkkel, szállítási igények ügyintézése. Vevői rendelések feldolgozása, kiértékelése, majd a kiszállítások megszervezése. Vezetőség részére szállítási kimutatások készítése. Szoros együttműködés az anyavállalattal, és a társosztályokkal.

Végzettség:
Felsőfokú végzettséggel rendelkező pályázók jelentkezését várjuk.

Szakmai tapasztalat:
Pályakezdők jelentkezését is várjuk.

Informatika:
professzionális szintű office ismeretek

Egyéb követelmény:
Folyékony angol és kommunikációs szintű német/francia nyelvtudás Talpraesett, jó problémamegoldó képességű személyiség. Határozott, jó stressz tűrő, gyorsan alkalmazkodik.

Logisztika/Értékesítés területre

Megjegyzés:
Autóiparban világszínvonalú termék gyártásában élenjáró zöldmezős beruházás.
Egyéb hasonló állások Önnek
Karbantartási ügyintéző (Tatabánya)

HSA Kft.

Egyesületünk partnere számára megváltozott munk...
Tatabánya


Termelés tervező | Planner - Tatabánya

T-HR Kft.

Feladatkör:Ebben a munkakörben az Ön feladatai ...
Komárom-Esztergom, Tatabánya


Vevői kapcsolattartó

Hire-One Kft.

  Legyünk együtt sikeresek!   Dinamikusan fejlő...
Oroszlány, Székesfehérvár