Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Vevői kapcsolattartó | Customer Service Representative - Tatabánya környéke


  • A hirdetés 322 napja lejárt


Feladatkör:
Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek: Kapcsolattartás a vevőkkel, szállítási igények ügyintézése. Vevői rendelések feldolgozása, kiértékelése, majd a kiszállítások megszervezése. Vezetőség részére szállítási kimutatások készítése. Szoros együttműködés az anyavállalattal, és a társosztályokkal.

Végzettség:
Felsőfokú végzettséggel rendelkező pályázók jelentkezését várjuk.

Szakmai tapasztalat:
Pályakezdők jelentkezését is várjuk.

Informatika:
professzionális szintű office ismeretek

Egyéb követelmény:
Folyékony angol és kommunikációs szintű német/francia nyelvtudás Talpraesett, jó problémamegoldó képességű személyiség. Határozott, jó stressz tűrő, gyorsan alkalmazkodik.

Logisztika/Értékesítés területre

Megjegyzés:
Autóiparban világszínvonalú termék gyártásában élenjáró zöldmezős beruházás.
Egyéb hasonló állások Önnek
Vevői kapcsolattartó | Customer Service Assistant - Tatabánya környéke

T-HR Kft.

Feladatkör:Ebben a munkakörben az Ön feladatai ...
Komárom-Esztergom, Tatabánya


Vevői kapcsolattartó - Tatabánya

T-HR Kft.

Feladatkör:Ebben a munkakörben az Ön feladatai ...
Komárom-Esztergom, Tatabánya


Customer Service Representative

Sanmina - SCI Magyarország Kft.

A Sanmina tatabányai telephelye 1997-óta működi...
Budapest, Fejér, Győr-Moson-Sopron, Komárom-Esz...