Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Vevői kapcsolattartó | Customer Service Representative - Tatabánya környéke


  • A hirdetés 47 napja lejárt


Feladatkör:
Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek: Kapcsolattartás a vevőkkel, szállítási igények ügyintézése. Vevői rendelések feldolgozása, kiértékelése, majd a kiszállítások megszervezése. Vezetőség részére szállítási kimutatások készítése. Szoros együttműködés az anyavállalattal, és a társosztályokkal.

Végzettség:
Felsőfokú végzettséggel rendelkező pályázók jelentkezését várjuk.

Szakmai tapasztalat:
Pályakezdők jelentkezését is várjuk.

Informatika:
professzionális szintű office ismeretek

Egyéb követelmény:
Folyékony angol és kommunikációs szintű német/francia nyelvtudás Talpraesett, jó problémamegoldó képességű személyiség. Határozott, jó stressz tűrő, gyorsan alkalmazkodik.

Logisztika/Értékesítés területre

Megjegyzés:
Autóiparban világszínvonalú termék gyártásában élenjáró zöldmezős beruházás.
Egyéb hasonló állások Önnek
Vevői kapcsolattartó

Trenkwalder Kft

Mezőgazdasági gépalkatrészek forgalmazásával fo...
Bács-Kiskun, Magyarország


Customer Service Representative

HVG Állásbörze, Országos Képzési és Karriernapok

Customer Service Representative Leader companie...
Budapest, Pest


Vevői minőségügyi mérnök - Tatabánya környéke

T-HR Kft.

Feladatkör:Ebben a pozícióban az Ön feladata le...
Komárom-Esztergom, Tatabánya