Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Vevői kapcsolattartó | Customer Service Representative - Tatabánya környéke


  • A hirdetés 110 napja lejárt


Feladatkör:
Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek: Kapcsolattartás a vevőkkel, szállítási igények ügyintézése. Vevői rendelések feldolgozása, kiértékelése, majd a kiszállítások megszervezése. Vezetőség részére szállítási kimutatások készítése. Szoros együttműködés az anyavállalattal, és a társosztályokkal.

Végzettség:
Felsőfokú végzettséggel rendelkező pályázók jelentkezését várjuk.

Szakmai tapasztalat:
Pályakezdők jelentkezését is várjuk.

Informatika:
professzionális szintű office ismeretek

Egyéb követelmény:
Folyékony angol és kommunikációs szintű német/francia nyelvtudás Talpraesett, jó problémamegoldó képességű személyiség. Határozott, jó stressz tűrő, gyorsan alkalmazkodik.

Logisztika/Értékesítés területre

Megjegyzés:
Autóiparban világszínvonalú termék gyártásában élenjáró zöldmezős beruházás.
Egyéb hasonló állások Önnek
Forgalmi szolgálattevő (Neszmély, Nyergesújfalu)

Magyar Államvasutak Zrt.

MÁV-csoport MÁV Zrt. Forgalmi szolgálattevő H...
Nyergesújfalu, Komárom-Esztergom


Új Pálya Program

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Járasd csúcsra karrieredet a pénzügyi piacon!...
Baranya, Nyíregyháza, Debrecen, Magyarország...


Vezető Utánpótlás Program

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Az Aegon Magyarország Biztosító a pénzügyi pi...
Tatabánya, Szent Borbála tér, 2800 Magyarors...