Ugrás a tartalomra

Ehhez hasonló állások

2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva.
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
  • karriercéljaid szem előtt tartó tanácsadás
  • számos álláslehetőség
  • lehetőség valami új megismerésére
AMIT MI NYÚJTUNK
  • felkészítünk a sikeres pályázatra
  • szakértelmünket a kezedbe helyezzük
  • kellemes légkörben fogadunk

VEVŐSZOLGÁLATI MUNKATÁRS - ANGOL
HR7638010X

Partnerünk egy 140 éves nemzetközi gyártó vállalat, amely világszerte piacvezető a ragasztók, tömítőanyagok és felületkezelők területén.. Átfogó termékkínálatuk személyre szabott megoldásokat kínál vásárlóinak, és kiváló minőségű termékeket nyújt lakossági fogyasztói számára.  A négy kontinensen 50 000 munkatársat foglalkoztat, ezáltal lehetőség nyílik arra, hogy a világ különféle nemzetiségű munkatársaival dolgozzon együtt. A kollégák bárhol is legyenek a világban, a sikerük titka, hogy globális csapatként, szenvedéllyel és örömmel alakítják a piacot.

FELADATOK:

  • Vevői problémák, rendelések és szállítások kezelése oly módon, hogy a vevői kiszolgálási ráta az elvárásoknak megfelelő mértékű legyen
  • FELELŐS:
    • a hatékony értékesítési dokumentáció feldolgozásáért és az adminisztráció elvégzéséért, valamint az ezekkel kapcsolatos kommunikációért ( külső: ügyféllel és logisztikai szolgáltatóval, belső: az összes kapcsolódó szervezeti egységek, mint értékesítés, marketing, pénzügy, beszerzés…..)
    • a minta rendelések feldolgozásáért a mindenkori szabályoknak megfelelően
    • a rendelések rendszerben való pontos rögzítéséért, melyek több csatornából érkezhetnek: EDI, fax, mail
    • vevői rendelések visszaigazolásáért
    • vevői rendelés, szállítólevél és számla létrehozásáért az SAP rendszerben
    • adatok karbantartásáért az SAP-ban, mint vevőtörzs, árkarbantartás… stb.
    • vevői nyitott rendelések a szállítások nyomon követéséért
    • minden felmerülő vevői igény fogadásáért és intézéséért a hatáskörön belül
    • napi, heti havi adminisztratív feladatok végrehajtásáért
    • vevőszolgálati dokumentumok iktatásáért és archiválásáért
    • vevői reklamációk kezeléséért, rögzítéséért és nyomon követéséért

ELVÁRÁSOK:

  • minimum középfokú szakirányú végzettség
  • MS Office (excel, word)
  • minimum 2 év szakmai tapasztalat vevőszolgálat területén
  • SAP SD modul ismerete
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • csapatjátékos
  • pontosság, megbízhatóság
  • jó kommunikációs készség
  • teherbírás
  • jó időgazdálkodás
  • önálló, felelősségteljes munkavégzés

MIT AJÁNLUNK:

  • Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület
  • Dinamikus, fiatalos, kellemes munkakörnyezet
  • Béren kívüli juttatások
  • Mobiltelefon

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését kérjük magyar nyelvű szakmai önéletrajzát a pozíció megjelölésével küldje el a "Jelentkezem" gomb segítségével!
Köszönjük!



Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.


VEVŐSZOLGÁLATI MUNKATÁRS - ANGOL (HR7637951X)

Budapest
Teljes munkaidős
Legalább 2 év tapasztalat
Középiskola

Frissítés dátuma: 27.02.2020

Állás megosztása