Ehhez hasonló állások
IRODAI KOORDINÁTOR
Adminisztrátor
2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva. | ||
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
|
AMIT MI NYÚJTUNK
|
VEVŐSZOLGÁLATI MUNKATÁRS - ANGOL
HR7638010X
Partnerünk egy 140 éves nemzetközi gyártó vállalat, amely világszerte piacvezető a ragasztók, tömítőanyagok és felületkezelők területén.. Átfogó termékkínálatuk személyre szabott megoldásokat kínál vásárlóinak, és kiváló minőségű termékeket nyújt lakossági fogyasztói számára. A négy kontinensen 50 000 munkatársat foglalkoztat, ezáltal lehetőség nyílik arra, hogy a világ különféle nemzetiségű munkatársaival dolgozzon együtt. A kollégák bárhol is legyenek a világban, a sikerük titka, hogy globális csapatként, szenvedéllyel és örömmel alakítják a piacot.
FELADATOK:
- Vevői problémák, rendelések és szállítások kezelése oly módon, hogy a vevői kiszolgálási ráta az elvárásoknak megfelelő mértékű legyen
- FELELŐS:
- a hatékony értékesítési dokumentáció feldolgozásáért és az adminisztráció elvégzéséért, valamint az ezekkel kapcsolatos kommunikációért ( külső: ügyféllel és logisztikai szolgáltatóval, belső: az összes kapcsolódó szervezeti egységek, mint értékesítés, marketing, pénzügy, beszerzés…..)
- a minta rendelések feldolgozásáért a mindenkori szabályoknak megfelelően
- a rendelések rendszerben való pontos rögzítéséért, melyek több csatornából érkezhetnek: EDI, fax, mail
- vevői rendelések visszaigazolásáért
- vevői rendelés, szállítólevél és számla létrehozásáért az SAP rendszerben
- adatok karbantartásáért az SAP-ban, mint vevőtörzs, árkarbantartás… stb.
- vevői nyitott rendelések a szállítások nyomon követéséért
- minden felmerülő vevői igény fogadásáért és intézéséért a hatáskörön belül
- napi, heti havi adminisztratív feladatok végrehajtásáért
- vevőszolgálati dokumentumok iktatásáért és archiválásáért
- vevői reklamációk kezeléséért, rögzítéséért és nyomon követéséért
ELVÁRÁSOK:
- minimum középfokú szakirányú végzettség
- MS Office (excel, word)
- minimum 2 év szakmai tapasztalat vevőszolgálat területén
- SAP SD modul ismerete
- Középfokú angol nyelvtudás
- csapatjátékos
- pontosság, megbízhatóság
- jó kommunikációs készség
- teherbírás
- jó időgazdálkodás
- önálló, felelősségteljes munkavégzés
MIT AJÁNLUNK:
- Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület
- Dinamikus, fiatalos, kellemes munkakörnyezet
- Béren kívüli juttatások
- Mobiltelefon
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését kérjük magyar nyelvű szakmai önéletrajzát a pozíció megjelölésével küldje el a "Jelentkezem" gomb segítségével!
Köszönjük!
Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.
ELÉRHETŐSÉGEINK:
Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.