Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Vállalati ügyfélközpont vezető


  • A hirdetés 382 napja lejárt

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legkiterjedtebb, több mint 3600 fiókból álló nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit Csoport magyarországi tagja.

Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

A Vállalati, Befektetési Banki és Private Banking Divízión belül az International Centers Dél- és Kelet-Magyarország ügyfélközpontjába keresünk munkatársat, budapesti, szolnoki vagy kecskeméti székhellyel az alábbi pozícióba.



Vállalati ügyfélközpont vezető

Főbb feladatok

A munkakör fő célkitűzése a Bank vállalati ügyfélszegmensben lévő piaci pozíciójának biztosítása, piaci részesedésének növelése, valamint a fenntartható eredményességének biztosítása. A Kompetencia Centrum munkatársak munkájának felügyelete, koordinációja és támogatása a divíziós és szegmens célokkal összhangban.

  • A Kompetencia Centrum szakmai irányítása, szervezése, koordinálása, képviselete
  • Önálló kapcsolattartás ügyfelekkel, ügyféltárgyalásokon való részvétel
  • Aktív akvizíció önálló ellátása, a Kompetencia Centrum akvizíciós aktivitásának felügyelete
  • Hitel előterjesztések szakmai véleményezése, illetve jóváhagyása a saját kompetenciában
  • Kötelezettségvállalási ügyletek bizottsági képviselete
  • Cross-selling aktivitás támogatása és együttműködés a megfelelő társterületekkel
  • Az üzleti tervek helyi szintű megvalósulásának irányítása, ellenőrzése
  • Döntési kompetencia és kondíciós jogosultság gyakorlása
  • Menedzsmenttől érkező üzleti elvárások kommunikálása, információáramlás biztosítása

Elvárások

  • Legalább 6 év vállalati ügyfél-szegmensben szerzett értékesítési tapasztalat
  • Vezetői tapasztalat
  • Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás (német és/vagy egyéb idegen nyelv aktív, tárgyalóképes ismerete előny)
  • Nagyfokú mobilitás; a Kompetencia Centrumhoz tartoznak a Dél- és Kelet-Magyarországon működő, nemzetközi hátterű, középvállalati ügyfelek
  • Eredmény-, és ügyfél-orientált gondolkodásmód
  • Jó szervező-készség
  • Konfliktuskezelési képesség
  • Döntéshozatali képesség
  • Priorizálás
  • Delegálás
  • Proaktív probléma-megoldó készség

Amit kínálunk

  • versenyképes fizetés
  • karrierlehetőség Európa egyik legnagyobb pénzintézeténél
  • hosszú távú stabil munkahely
  • fejlődési lehetőség

 

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, az alábbi linkre kattintva jelentkezhet.
Kérjük, jelentkezéskor Mozilla Firefox böngészőt használjon Karrieroldalunk eléréséhez.

Helyek Szolnok
Kecskemét
Budapest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Communications Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company We are looking for a Communica...
Budapest


French Accounts Payable Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our partner is a really signif...
Budapest


Technical Specialist - Electrical Engineering

HAYS Hungary Kft.

Job description:   o High voltage / low voltage...
Budapest