Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Vállalati ügyfélközpont vezető


  • A hirdetés 313 napja lejárt

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legkiterjedtebb, több mint 3600 fiókból álló nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit Csoport magyarországi tagja.

Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

A Vállalati, Befektetési Banki és Private Banking Divízión belül az International Centers Dél- és Kelet-Magyarország ügyfélközpontjába keresünk munkatársat, budapesti, szolnoki vagy kecskeméti székhellyel az alábbi pozícióba.



Vállalati ügyfélközpont vezető

Főbb feladatok

A munkakör fő célkitűzése a Bank vállalati ügyfélszegmensben lévő piaci pozíciójának biztosítása, piaci részesedésének növelése, valamint a fenntartható eredményességének biztosítása. A Kompetencia Centrum munkatársak munkájának felügyelete, koordinációja és támogatása a divíziós és szegmens célokkal összhangban.

  • A Kompetencia Centrum szakmai irányítása, szervezése, koordinálása, képviselete
  • Önálló kapcsolattartás ügyfelekkel, ügyféltárgyalásokon való részvétel
  • Aktív akvizíció önálló ellátása, a Kompetencia Centrum akvizíciós aktivitásának felügyelete
  • Hitel előterjesztések szakmai véleményezése, illetve jóváhagyása a saját kompetenciában
  • Kötelezettségvállalási ügyletek bizottsági képviselete
  • Cross-selling aktivitás támogatása és együttműködés a megfelelő társterületekkel
  • Az üzleti tervek helyi szintű megvalósulásának irányítása, ellenőrzése
  • Döntési kompetencia és kondíciós jogosultság gyakorlása
  • Menedzsmenttől érkező üzleti elvárások kommunikálása, információáramlás biztosítása

Elvárások

  • Legalább 6 év vállalati ügyfél-szegmensben szerzett értékesítési tapasztalat
  • Vezetői tapasztalat
  • Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás (német és/vagy egyéb idegen nyelv aktív, tárgyalóképes ismerete előny)
  • Nagyfokú mobilitás; a Kompetencia Centrumhoz tartoznak a Dél- és Kelet-Magyarországon működő, nemzetközi hátterű, középvállalati ügyfelek
  • Eredmény-, és ügyfél-orientált gondolkodásmód
  • Jó szervező-készség
  • Konfliktuskezelési képesség
  • Döntéshozatali képesség
  • Priorizálás
  • Delegálás
  • Proaktív probléma-megoldó készség

Amit kínálunk

  • versenyképes fizetés
  • karrierlehetőség Európa egyik legnagyobb pénzintézeténél
  • hosszú távú stabil munkahely
  • fejlődési lehetőség

 

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, az alábbi linkre kattintva jelentkezhet.
Kérjük, jelentkezéskor Mozilla Firefox böngészőt használjon Karrieroldalunk eléréséhez.

Helyek Szolnok
Kecskemét
Budapest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Számviteli Ügyintéző

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. ...
Budapest


Értékesítési csoportvezető

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Ha elégedetlen vagy jelenlegi munkáddal, ha n...
Budapest, Pest


Mentor

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Az Aegon Magyarország Biztosító Zrt. új képzés...
Budapest, Üllői út, Magyarország, Budapest