Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Vállalati akvizítor - Miskolc


  • A hirdetés 835 napja lejárt

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legkiterjedtebb, több mint 3600 fiókból álló nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit Csoport magyarországi tagja

Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

A folyamatosan fejlődő Középvállalati Értékesítés terület új munkatársat keres miskolci ügyfélközpontjába, VÁLLALATI AKVIZÍTOR pozícióra.

 


 

 

Vállalati akvizítor

(Középvállalati értékesítés)



Feladatok:

Fókuszban a középvállalati ügyfélszegmens (700 mió és 18 mrd éves árbevétel közötti) ügyfélkör bővítése, a régió penetrációjának növelése:

  • Aktív akvizíció önálló ellátása (hideg-hívás is) a régióvezető által meghatározott cél-ügyfélkörre vonatkozóan
  • Akvirálandó ügyfelekkel magas szakmai igényű kapcsolatok kialakítása
  • Ügyféltárgyalások lefolytatása
  • a gazdasági szegmens és az ügyfél konkrét helyzetének megfelelő egyedi üzleti megoldások kidolgozása
  • Standard és egyedi indikatív ajánlatok kiadása
  • Stabil, mély termékismeret megszerzése után a termékgyárak speciális ill. húzó termékeinek értékesítése, egyedi akvizíciós stratégiák meghatározása
  • A régióra vonatkozó akvizíciós aktivitás koordinációja:
    • tárgyalásjelentések, beszámolók elkészítése
    • státusz figyelése és dokumentálása, rendszerekben való rögzítése
    • rendszeres jelentések készítése a saját / teljes régió akvizíciós tevékenységéről
  • az adott régióra vonatkozóan a termékgyárakkal egyedi stratégiák meghatározása
  • A régió képviselete rendezvényeken, szakmai szervezetekben; aktív kapcsolatépítési funkció betöltése.

 Elvárások:

  • felsőfokú szakirányú (gazdasági / pénzügyi) végzettség
  • közép szintű, magabiztos angol nyelvtudás
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Vállalati banki ügyfélreferensként szerzett 2-3 éves tapasztalat
  • Számlavezetési ismeretek, belső bevételi kalkulátorok ismerete
  • kiváló kommunikációs készség
  • elemzési és kockázatkezelési ismeretek, a hitelezési folyamat; a vonatkozó jogszabályok ismerete
  • jó kommunikációs és prezentációs készség
  • értékesítési és tárgyalástechnikai ismeretek
  • Önállóság, határozottság
  • Saját gépkocsi használat lehetősége előnyt jelent

 

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, az alábbi linkre kattintva jelentkezhet.

 

Helyek Borsod-Abaúj-Zemplén
Kategória Értékesítés / Kereskedelem
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Investment Product Controller

Randstad Hungary Kft.

If you are interested in the controlling of cap...
Budapest


Kárrendezés, kontroll és fejlesztési vezető

Randstad Hungary Kft.

Partnerünk az alapítása óta eltelt két évtized ...
Budapest


GERMAN speaking Collection Specialist - part time

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest