Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Üzletvezető helyettes – Szeged


  • A hirdetés 275 napja lejárt

A Triumph-nál már 130 éve küldetésünk, hogy minél több hölgy számára segítsünk megtalálni a tökéletes melltartót. Mindezért Magyarországon országszerte 16 saját üzletünkben teszünk nap mint nap képzett és motivált értékesítői csapatunk segítségével.
Csatlakozz hozzánk a kimagasló minőségű, csodás vonalvezetésű, innovatív fehérneműk világába, hogy sikerünk közös legyen!

Üzletvezető helyettes

kollégát keresünk Szegeden található üzletünkbe.

Az új kolléga legfontosabb felelősségi köre:

  • a helyettes részt vesz az üzlet mindennapi munkájának koordinálásában az üzletvezető támogatása által.
  • segíti az értékesítési tervek realizálásának felügyeletét, ugyanakkor az eladásnak is aktívan részese.
  • a forgalmi terv elérésnek biztosítása az értékesítési mutatók folyamatos monitorozása és kontrollálása által.
  • az értékesítő csapat képzése, motiválása, irányítása az üzletvezető távollétében.
  • részvétel az üzlet megfelelő árukészletének biztosításában, az árukészlet összetételében, kialakításában való aktív és folyamatos részvétel
  • támogatás az üzletmenethez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátásában a jogszabályi ismeretek betartásával.

Ideális csapattagunk lehetsz, amennyiben

  • multinacionális vállalatnál hasonló munkatapasztalatot szereztél
  • minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
  • kereskedelmi érzékkel bírsz és számodra is a vásárló az első
  • agilis, proaktív és rugalmas a hozzáállásoddal a felmerülő feladatokra és esetleges problémákra hatékonyan és gyorsan reagálsz
  • könnyedén teremtesz kapcsolatot, kiválóan kommunikálsz
  • fontos neked, hogy egy ambiciózus, a legjobb eredményekért, jó légkörben dolgozó csapat része légy
  • és ápolt megjelenéseddel, pozitív hozzáállásoddal szeretnéd a Triumph márkát képviselni márkaboltunkban,

… akkor nálunk a helyed!

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Angol nyelvtudásod előnynek számít!

Amit mi kínálunk számodra:

  • versenyképes bérezés
  • stabil vállalati háttér és hosszú távú munkalehetőség
  • dinamikus, jó csapat
  • egy nagy múltú, minőségi, stílusos márka képviselője lehetsz

Jelentkezését az alábbi e-mail címre várjuk.

Helyek Csongrád
Kategória Értékesítés / Kereskedelem
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Corporate Accounts Receivable Specialist

Randstad Hungary Kft.

Would you like to leave the SSC sector and work...
Budapest


Financial Account Manager

Randstad Hungary Kft.

Are you an expert in English and have a Finance...
Budapest


C/C++ Platform Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a global leader in providing cust...
Budapest