Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Üzleti Help Desk munkatárs


  • A hirdetés 962 napja lejárt

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legkiterjedtebb, több mint 3600 fiókból álló nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit Csoport magyarországi tagja

Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

Csapatunkba keresünk kollégát Üzleti Help Desk munkakörben

 


 

 

Üzleti Help Desk munkatárs



Főbb feladatok:

  • A fiókhálózatban dolgozó kollégák támogatása, a telefonon és e-mailen keresztül érkező kérdések és ügyletek megválaszolása
  • A fiókhálózatban dolgozó kollégák támogatása révén az értékesítés és az ügyfélkiszolgálás hatékonyságának növelése
  • A fióktámogatással a reklamációs ügyek csökkentése
  • A felmerülő hibák és észrevételek jelzésével a termék- és folyamatfejlesztés támogatása
  • A fiókhálózatból, telefonon és e-mailen érkező kkv témakörben érkező kérdések gyors és precíz megválaszolása
  • Speciális kérdések esetén társosztályokkal való egyeztetés
  • Felmerülő termék-, folyamat- vagy rendszerhiba esetén a probléma gyors felismerése, és jelzése az illetékes területnek, a megoldási javaslattal együtt

 

Elvárások:

  • Felsőfokú szakirányú (közgazdasági, jogi) végzettség
  • 2-3 éves releváns, bankban megszerzett szakmai tapasztalat
  • KKV termékek és folyamatok ismerete (számlák, hitelek, stb.)
  • KKV hitelezésben szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • Ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • Lakossági ügyfelek számla, bankkártya és megtakarítási termékeinek és folyamatainak az ismerete előnyt jelent

A munkakör betöltéséhez szükséges képességek:

  • MS Office magabiztos használata (Word, Excel)
  • EZY és CORE rendszerek magas szintű ismerete
  • SME, SZKR, Spectra admin, U7 rendszerek ismerete előnyt jelent
  • Angol nyelvtudás előnyt jelent
  • Kiváló és udvarias kommunikációs készség (mind írásban, mind szóban)
  • Pontosság, alaposság, precizitás
  • Felelősségvállalás, önálló munkavégzés, nagy teherbírás
  • Problémaazonosító és megoldó képesség
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód, stressz tűrő képesség
  • Komplex folyamatok és rendszerek gyors átlátása
  • Proaktív személyiség

 

Amit kínálunk:

  • versenyképes fizetés
  • karrierlehetőség Európa egyik legnagyobb pénzintézeténél
  • hosszú távú stabil munkahely
  • fejlődési lehetőség

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, a "Jelentkezés" gombra kattintva jelentkezhet.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélkapcsolati referens horvát nyelvtudással

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnerünkhöz keresünk új kihív...
Budapest


Csomagoló

Trenkwalder Kft

Új, gyöngyösi gyáregységünkbe munkatársakat ker...
Heves, Heves


Minőségellenőr

Trenkwalder Kft

Gyöngyösi partnercégünk megbízásából, váltott 2...
Heves, Heves