Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Üzleti adminisztrációs koordinátor


  • A hirdetés 1409 napja lejárt

A Chello Central Europe a Liberty Global Inc., ezen belül a Chellomedia közép-európai tartalomszolgáltató részlege, vezető nemzetközi médiavállalat. A régió jelenlegi portfóliójába az alábbi csatornák tartoznak: Minimax, Megamax, Spektrum, Spektrum Home, TV Paprika, SPORT1  SPORT2, SportM, FilmCafe, FilmMania és az MGM.

A Chello Central Europe számos ismert televíziós társaság számára lát el terjesztési és marketing-szolgáltatásokat a régió egész területén.

 

Cégünk Értékesítési csapata új munkatársat keres az alábbi feladatkörbe  

Üzleti adminisztrációs koordinátor

 

Feladatok:

  • A Sales csapat teljeskörű adminisztratív támogatása
  • Az üzleti adminisztrációval kapcsolatos feladatok önálló elvégzése
  • Szerződések kezelése, nyomon követése, -dokumentálása
  • Nyilvántartások, kimutatások,- rendszeres riportok, prezentációk készítése angol nyelven
  • Üzleti folyamatokkal kapcsolatos jelentések, riportok koordinációja
  • A vezető támogatása a budget és reforecast folyamatok koordinálásában, valamint részvétel az ehhez tartozó elemzések elkészítésében
  • Piac- és konkurencia figyelés a Közép Kelet Európai régió vonatkozásában
  • Ügyviteli szoftverek, adatbázisok napi szintű használata, a területhez tartozó számlák kezelése, ellenőrzése

 

Elvárások:

  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség (preferáltan gazdasági, kereskedelmi)
  • Legalább 3-4 év releváns szakmai tapasztalat, kiemelten min. 1-2 év elemzői gyakorlat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt- interjún teszteljük!
  • Analitikus, strukturált gondolkodásmód és elemzőkészség
  • Olyan pályázók jelentkezését várjuk, akik magas szintű Excel tudással rendelkeznek, - napi szinten használják a főbb függvényeket – interjú során tesztelni fogjuk.
  • Képesség önálló,- alapos és precíz munkavégzésre
  • Terhelhetőség
  • Energikus, rugalmas személyiség

 

Előny:

  • Média kommunikációs tanulmányok
  • Média iparágban eltöltött igazolható szakmai gyakorlat
  • A médiapiaci szereplők, bevett üzleti modellek, működési mechanizmusok ismerete

 

Amennyiben pályázatunk érdeklődését felkeltette, magyar és angol nyelvű önéletrajzát a pozíció pontos megjelölésével az alábbi email címre várjuk:

Helyek Pest
Budapest
Kategória Értékesítés / Kereskedelem
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Bér- és TB ügyintéző - Tatabánya

T-HR Kft.

Feladatkör:Ebben a munkakörben az Ön feladatai ...
Komárom-Esztergom, Tatabánya


Minőségirányítási mérnök - Tatabánya környéke

T-HR Kft.

Feladatkör:Ebben a munkakörben az Ön feladatai ...
Komárom-Esztergom, Tatabánya


Gyártástervező

Trenkwalder Kft

Gyártó partnercégünk számára keresünk munkatárs...
Tolna, Tolna