Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Üzleti adminisztrációs koordinátor


  • A hirdetés 1150 napja lejárt

A Chello Central Europe a Liberty Global Inc., ezen belül a Chellomedia közép-európai tartalomszolgáltató részlege, vezető nemzetközi médiavállalat. A régió jelenlegi portfóliójába az alábbi csatornák tartoznak: Minimax, Megamax, Spektrum, Spektrum Home, TV Paprika, SPORT1  SPORT2, SportM, FilmCafe, FilmMania és az MGM.

A Chello Central Europe számos ismert televíziós társaság számára lát el terjesztési és marketing-szolgáltatásokat a régió egész területén.

 

Cégünk Értékesítési csapata új munkatársat keres az alábbi feladatkörbe  

Üzleti adminisztrációs koordinátor

 

Feladatok:

  • A Sales csapat teljeskörű adminisztratív támogatása
  • Az üzleti adminisztrációval kapcsolatos feladatok önálló elvégzése
  • Szerződések kezelése, nyomon követése, -dokumentálása
  • Nyilvántartások, kimutatások,- rendszeres riportok, prezentációk készítése angol nyelven
  • Üzleti folyamatokkal kapcsolatos jelentések, riportok koordinációja
  • A vezető támogatása a budget és reforecast folyamatok koordinálásában, valamint részvétel az ehhez tartozó elemzések elkészítésében
  • Piac- és konkurencia figyelés a Közép Kelet Európai régió vonatkozásában
  • Ügyviteli szoftverek, adatbázisok napi szintű használata, a területhez tartozó számlák kezelése, ellenőrzése

 

Elvárások:

  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség (preferáltan gazdasági, kereskedelmi)
  • Legalább 3-4 év releváns szakmai tapasztalat, kiemelten min. 1-2 év elemzői gyakorlat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt- interjún teszteljük!
  • Analitikus, strukturált gondolkodásmód és elemzőkészség
  • Olyan pályázók jelentkezését várjuk, akik magas szintű Excel tudással rendelkeznek, - napi szinten használják a főbb függvényeket – interjú során tesztelni fogjuk.
  • Képesség önálló,- alapos és precíz munkavégzésre
  • Terhelhetőség
  • Energikus, rugalmas személyiség

 

Előny:

  • Média kommunikációs tanulmányok
  • Média iparágban eltöltött igazolható szakmai gyakorlat
  • A médiapiaci szereplők, bevett üzleti modellek, működési mechanizmusok ismerete

 

Amennyiben pályázatunk érdeklődését felkeltette, magyar és angol nyelvű önéletrajzát a pozíció pontos megjelölésével az alábbi email címre várjuk:

Helyek Pest
Budapest
Kategória Értékesítés / Kereskedelem
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Holland ügyfélszolgálat

Exact Solutions Kft.

Nemzetközi partnercégünk számára keresünk munka...
Budapest


Accounting Expert

Exact Solutions Kft.

Our Partner:Our partner, a prestigous multinati...
Budapest


Junior GL Accountant – German Speaking

Exact Solutions Kft.

LocationBudapestResponsibilities:Support group ...
Budapest