Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Üzletfejlesztési szakértő


  • A hirdetés 129 napja lejárt

Az OTP Bank Contact Center Szolgáltatások Főosztálya

Üzletfejlesztési szakértőt

keres.

Főbb feladatok, munkák:

  • Ügyfélszolgálati innovációk figyelemmel kísérése, lehetőségek felkutatása hazai és nemzetközi szinten
  • Adaptálható fejlesztések, specifikációja, integrálása
  • A banki üzleti és ügyféligények folyamatos figyelemmel kísérése, rugalmas és színvonalas beillesztés
  • Adatbázisok, adatkörök értelmezése, definiálása, elemzése, elemzési szempontok kialakítása
  • Standard monitoring és riport folyamatok kialakítása, új adatszolgáltatási, elemzési módszerek, felületek bevezetése
  • Folyamatszemlélet, értékteremtés az ügyfélszolgálati, értékesítési és hátralékkezelési irányvonalaknak megfelelően
  • Létszámmodell, ösztönzési rendszer felülvizsgálata, modellezés, integrálás
  • Ügyfélszolgálati technológiák megismerése, fejlesztési, optimalizálási potenciálok feltárása, menedzselése
  • Döntés előkészítő anyagok elkészítése, prezentálása
  • Banki projektekben való részvétel, folyamatok, fejlesztések és ezek végrehajtásának koordinációja
  • Társosztályokkal együttműködve szakmai támogatás nyújtása a külföldi leánybankok érintett üzletágainak
  • Szakmai és üzleti együttműködések gondozása, kapcsolatépítés
  • Új ötletek megvalósíthatóságának vizsgálata

Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági, informatikus vagy matematikus végzettség
  • Legalább 3 év ügyfélszolgálati, pénzügyi/biztosítási üzlet/termékfejlesztésben szerzett tapasztalat
  • Fejlődési igény, nyitottság újszerű lehetőségek, innovatív megoldások felé
  • Kiváló elemzői, kommunikációs és prezentálási képesség szóban és írásban
  • Ügyfél, munkatárs-fókusz, intuíció az igények, lehetőségek megértésére, elemzésére és leképezésére
  • Képes legyen mind önállóan mind csoportban hatékonyan dolgozni, proaktivitás, „can do” attitűd
  • Folyamatos önfejlesztés, szakmai tudás naprakészen tartása,
  • Kreativitás és innovatív, megoldásra törekvő szemlélet, pozitív látásmód
  • Elemző és problémamegoldó készség, rendszerszemlélet,
  • Precizitás, szisztematikus, strukturált gondolkodás,
  • MS Office (kiemelten Excel) professzionális szintű alkalmazása
  • Adatbázis-kezelési ismeretek (PL/SQL), legalább egy adatbányász szoftver (SAS, SPSS) ismerete
  • Magabiztos kommunikáció magyar és angol nyelven, írásban és szóban egyaránt

Amit kínálunk:

  • Stabil, magyar központú, multinacionális nagyvállalati munkahely
  • Kihívásokkal teli, komplex feladatok
  • Tanulási, fejlődési lehetőség
  • Új üzleti lehetőségek, folyamatok kutatása, fejlesztése
  • Megvalósíthatósági tanulmányok, kapcsolódó döntés előkészítő anyagok elkészítése
  • Versenyképes juttatási csomag

Munkavégzés helye: Budapest IX. kerület (Lurdy ház környéke)

Érdeklődés esetén fényképes önéletrajzát jövedelemigény megjelöléssel Németh Flóra HR munkatársnak elküldve, a lenti e-mail címre várjuk „Üzletfejlesztési szakértő” megjelöléssel 2016. augusztus 31-ig.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
IT / Informatika
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
PÁLYÁZATI REFERENS

Országos Meteorológiai Szolgálat

Az Országos Meteorológiai Szolgálat Pénzügyi é...
Budapest, Kitaibel Pál u. 1, 1024 Magyarorsz...


Adattárház fejlesztő, BI szakértő

77 Elektronika Kft.

A 77 Elektronika Kft. orvoselektronikai eszközö...
Budapest, XI. kerület, Magyarország, Budapes...


Call center csoportvezető - Budapest (Referenciaszám: KJ-1849)

Man at Work Kft.

Elvárások: Felsőfokú végzettség (pénzügyi vagy...
Budapest, Budapest XIII. kerülete, 1139 Magy...