Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Üzletfejlesztési szakértő


  • A hirdetés 190 napja lejárt

Az OTP Bank Contact Center Szolgáltatások Főosztálya

Üzletfejlesztési szakértőt

keres.

Főbb feladatok, munkák:

  • Ügyfélszolgálati innovációk figyelemmel kísérése, lehetőségek felkutatása hazai és nemzetközi szinten
  • Adaptálható fejlesztések, specifikációja, integrálása
  • A banki üzleti és ügyféligények folyamatos figyelemmel kísérése, rugalmas és színvonalas beillesztés
  • Adatbázisok, adatkörök értelmezése, definiálása, elemzése, elemzési szempontok kialakítása
  • Standard monitoring és riport folyamatok kialakítása, új adatszolgáltatási, elemzési módszerek, felületek bevezetése
  • Folyamatszemlélet, értékteremtés az ügyfélszolgálati, értékesítési és hátralékkezelési irányvonalaknak megfelelően
  • Létszámmodell, ösztönzési rendszer felülvizsgálata, modellezés, integrálás
  • Ügyfélszolgálati technológiák megismerése, fejlesztési, optimalizálási potenciálok feltárása, menedzselése
  • Döntés előkészítő anyagok elkészítése, prezentálása
  • Banki projektekben való részvétel, folyamatok, fejlesztések és ezek végrehajtásának koordinációja
  • Társosztályokkal együttműködve szakmai támogatás nyújtása a külföldi leánybankok érintett üzletágainak
  • Szakmai és üzleti együttműködések gondozása, kapcsolatépítés
  • Új ötletek megvalósíthatóságának vizsgálata

Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági, informatikus vagy matematikus végzettség
  • Legalább 3 év ügyfélszolgálati, pénzügyi/biztosítási üzlet/termékfejlesztésben szerzett tapasztalat
  • Fejlődési igény, nyitottság újszerű lehetőségek, innovatív megoldások felé
  • Kiváló elemzői, kommunikációs és prezentálási képesség szóban és írásban
  • Ügyfél, munkatárs-fókusz, intuíció az igények, lehetőségek megértésére, elemzésére és leképezésére
  • Képes legyen mind önállóan mind csoportban hatékonyan dolgozni, proaktivitás, „can do” attitűd
  • Folyamatos önfejlesztés, szakmai tudás naprakészen tartása,
  • Kreativitás és innovatív, megoldásra törekvő szemlélet, pozitív látásmód
  • Elemző és problémamegoldó készség, rendszerszemlélet,
  • Precizitás, szisztematikus, strukturált gondolkodás,
  • MS Office (kiemelten Excel) professzionális szintű alkalmazása
  • Adatbázis-kezelési ismeretek (PL/SQL), legalább egy adatbányász szoftver (SAS, SPSS) ismerete
  • Magabiztos kommunikáció magyar és angol nyelven, írásban és szóban egyaránt

Amit kínálunk:

  • Stabil, magyar központú, multinacionális nagyvállalati munkahely
  • Kihívásokkal teli, komplex feladatok
  • Tanulási, fejlődési lehetőség
  • Új üzleti lehetőségek, folyamatok kutatása, fejlesztése
  • Megvalósíthatósági tanulmányok, kapcsolódó döntés előkészítő anyagok elkészítése
  • Versenyképes juttatási csomag

Munkavégzés helye: Budapest IX. kerület (Lurdy ház környéke)

Érdeklődés esetén fényképes önéletrajzát jövedelemigény megjelöléssel Németh Flóra HR munkatársnak elküldve, a lenti e-mail címre várjuk „Üzletfejlesztési szakértő” megjelöléssel 2016. augusztus 31-ig.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
IT / Informatika
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Business Support Operations Specialist (Fluent Portuguese)

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) • ...
Budapest


Debug Technikus | Debug Technician - Budapest

T-HR Kft.

Feladatkör:Ebben a munkakörben az Ön feladatai ...
Pest, Budapest


Telefonos behajtási munkatárs

Trenkwalder Kft

Banki szektorban tevékenykedő partnerünk számár...
Budapest