Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Üzemeltető rendszergazda


  • A hirdetés 1118 napja lejárt

 

A MagiCom Kft. gazdasági stratégiájában a hosszú távú gondolkodást helyezi előtérbe, és a piacszerzés mellett kiemelt szerepet szentel a kiváló minőségű humán munkaerő megtartásának.

Ezt bizonyítja a cég "Investor in People" minősítése is, melyet a hazai informatikai szektorban elsőként sikerült megszereznie. Ezt az Európában rendkívül népszerű elismerést olyan szervezetek nyerhetnek el, amelyek emberi erőforrásaikat megtérülő befektetésnek tekintik - azaz kiemelt figyelmet szentelnek alkalmazottaik továbbképzésének.

Multinacionális ügyfelünk részére keresünk tapasztalt, megbízható IKT szakembert ÜZEMELTETŐ RENDSZERGAZDA munkakörbe.

 A munkakör fő feladatai:

  • számítógépek összeszerelése, karbantartása, telepítése
  • szerver rendszerek telepítése, kezelése
  • belső és külső ügyfelek problémáinak kezelése, tanácsadás és javaslattétel hardver- és szoftverhasználatra
  • hálózatépítési feladatok (számítógépes és telefonos hálózatok kialakítása és ehhez kapcsolódó hálózati eszközök beüzemelése)
  • hálózati problémák orvoslása
  • telefonközpont menedzselése (új mellékek kiadása, hangposta)
  • printerek üzemeltetése, karbantartása
  • szerverüzemeltetés (új felhasználók felvitele, beállítása, levelezés beállítása, installálás)
  • egyéb informatikai eszközök konfigurálása, kommunikáció kiépítése (Printer, Fax, PDA, BlackBerry, Mobiltelefon, GPS, Projector)
  • ügyeleti rendszerben kiterjedt hálózat monitorozása (~100 WAN csomópont, 95%-ban Cisco eszközök)

 Szakmai elvárások:

  • Windows Server 2003 és MS Exchange 2003 mély ismerete
  • Active Directory ismeret
  • Kliens oldali Windows tapasztalat (Windows XP, Windows Vista, Windows 7)
  • hálózatépítési tapasztalat Microsoft környezetben
  • 2-3 éves Linux tapasztalat

 Előny:

  • Windows Server 2008 és MS Exchange Server 2007 ismeret
  • tapasztalat kisvállalati 10-40 fős MS infrastruktúra menedzselésében
  • közel CCNA szintű hálózatkezelési ismeret és tapasztalat / CCNA képesítés

 Egyéb elvárások:

  • legalább középfokú szakmai végzettség
  • kiváló problémamegoldó és kommunikációs képesség
  • teherbírás
  • képesség önálló munkavégzésre
  • kommunikációs szintű angol nyelvtudás

 Munkavégzés helye:

Budapest X.(alkalmanként külső ügyfelekhez történő helyszíni kiszállással)

 A munka végzéséhez személyautó szükséges!

 Tervezett kezdési idő: azonnal

 A munkavégzéshez erkölcsi bizonyítvány szükséges.

Angol és magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi címre várjuk:

Németh Barbara, HR menedzser E-mail cím megjelenítése

 

Amit nyújtunk

  • szakmai fejlődési lehetőség
  • ingyenes tréningek, tanfolyamok, vizsgák
  • részben multinacionális munkakörnyezet
  • családias légkör
Helyek Budapest
Kategória IT / Informatika
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség OKJ képesítés
Vezetői engedély Szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Accounts Payable Accountant with Slovak

Randstad Hungary Kft.

Our client is one of the world's leading compan...
Budapest


Accounts Receivable Accountant (w Italian / French / Spanish / Portuguese / German / Dutch)

Randstad Hungary Kft.

Our Client is looking for an Accounts Receivabl...
Budapest


Accounts Payable Accountant (w Italian / French / Spanish / Portuguese / German / Dutch)

Randstad Hungary Kft.

Our Client is looking for an Accounts Payable S...
Budapest