Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Üzemeltető rendszergazda


  • A hirdetés 1172 napja lejárt

 

A MagiCom Kft. gazdasági stratégiájában a hosszú távú gondolkodást helyezi előtérbe, és a piacszerzés mellett kiemelt szerepet szentel a kiváló minőségű humán munkaerő megtartásának.

Ezt bizonyítja a cég "Investor in People" minősítése is, melyet a hazai informatikai szektorban elsőként sikerült megszereznie. Ezt az Európában rendkívül népszerű elismerést olyan szervezetek nyerhetnek el, amelyek emberi erőforrásaikat megtérülő befektetésnek tekintik - azaz kiemelt figyelmet szentelnek alkalmazottaik továbbképzésének.

Multinacionális ügyfelünk részére keresünk tapasztalt, megbízható IKT szakembert ÜZEMELTETŐ RENDSZERGAZDA munkakörbe.

 A munkakör fő feladatai:

  • számítógépek összeszerelése, karbantartása, telepítése
  • szerver rendszerek telepítése, kezelése
  • belső és külső ügyfelek problémáinak kezelése, tanácsadás és javaslattétel hardver- és szoftverhasználatra
  • hálózatépítési feladatok (számítógépes és telefonos hálózatok kialakítása és ehhez kapcsolódó hálózati eszközök beüzemelése)
  • hálózati problémák orvoslása
  • telefonközpont menedzselése (új mellékek kiadása, hangposta)
  • printerek üzemeltetése, karbantartása
  • szerverüzemeltetés (új felhasználók felvitele, beállítása, levelezés beállítása, installálás)
  • egyéb informatikai eszközök konfigurálása, kommunikáció kiépítése (Printer, Fax, PDA, BlackBerry, Mobiltelefon, GPS, Projector)
  • ügyeleti rendszerben kiterjedt hálózat monitorozása (~100 WAN csomópont, 95%-ban Cisco eszközök)

 Szakmai elvárások:

  • Windows Server 2003 és MS Exchange 2003 mély ismerete
  • Active Directory ismeret
  • Kliens oldali Windows tapasztalat (Windows XP, Windows Vista, Windows 7)
  • hálózatépítési tapasztalat Microsoft környezetben
  • 2-3 éves Linux tapasztalat

 Előny:

  • Windows Server 2008 és MS Exchange Server 2007 ismeret
  • tapasztalat kisvállalati 10-40 fős MS infrastruktúra menedzselésében
  • közel CCNA szintű hálózatkezelési ismeret és tapasztalat / CCNA képesítés

 Egyéb elvárások:

  • legalább középfokú szakmai végzettség
  • kiváló problémamegoldó és kommunikációs képesség
  • teherbírás
  • képesség önálló munkavégzésre
  • kommunikációs szintű angol nyelvtudás

 Munkavégzés helye:

Budapest X.(alkalmanként külső ügyfelekhez történő helyszíni kiszállással)

 A munka végzéséhez személyautó szükséges!

 Tervezett kezdési idő: azonnal

 A munkavégzéshez erkölcsi bizonyítvány szükséges.

Angol és magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi címre várjuk:

Németh Barbara, HR menedzser E-mail cím megjelenítése

 

Amit nyújtunk

  • szakmai fejlődési lehetőség
  • ingyenes tréningek, tanfolyamok, vizsgák
  • részben multinacionális munkakörnyezet
  • családias légkör
Helyek Budapest
Kategória IT / Informatika
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség OKJ képesítés
Vezetői engedély Szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Védelmi ellenőr (Szállás támogatással)

Randstad Hungary Kft.

Feladatok: • a reptér területére belépő személy...
Budapest


2nd Line Cisco Network Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our multinational client is a prestigious telec...
Budapest


Gépkezelő

Randstad Hungary Kft.

Partnercégünk a műszén, grafit és ezekhez kapcs...
Budapest