Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Üzemeltetési koordinátor


  • A hirdetés 261 napja lejárt

 

 Az ISS nemzetközi hátterű, élvonalbeli létesítményüzemeltetési szolgáltató vállalat.
Kiemelt ügyfelünk épületeit üzemeltető csapatunkba keresünk munkatársat az alábbi pozícióba.

 Üzemeltetési koordinátor

 

Feladatok:

  • Felelős a CRS kontroll program végrehatásáért és nyomon követéséért; havi magyarországi KRI és Ops Loss riportolása
  • Felelős nyomon követni a korrekciós intézkedési tervben felmerülő kérdések időben történő állásfoglalását. (CAP)
  • Segíti a belső auditra való felkészülést, követi az ezzel kapcsolatban felmerülő kérdéseket.
  • Aktív részvevője az osztály mindennapi tevékenységének, úgy mint az ingatlanok, létesítmény management, projekt management folyamatok biztosítása és szakértői szempontokkal való segítése.
  • Biztosítja a teljes megfelelést a Citigoup szabályzatoknak és folyamatoknak, különös tekintettel a globális sztenderdeknek és a magyarországi előírásoknak.
  • CRS előírások maximális betartatása és tudatosítása.
  • Felügyeli a magyarországi CRS szállítók jóváhagyási és szerződéskötési folyamatait, karbantartja a szállítókkal kapcsolatos dokumentumokat
  • Folyamatosan kapcsolat tart a kiemelt magyarországi CRS szállítókkal, ajánlatokat kér
  • Beszállítói szerződések ellenőrzés, számlák és kifizetések nyomon követése, adatbázis karbantartása
  • Aktív közreműködés CRS pályázatok kiírásában, szerződéses folyamatok, nyomon követésében, kontrollálásában.
  • Felelős a CRS Magyarország (COB) üzleti tevékenységének folyamatosságát biztosító tervéért és a Cobtrac rendszer frissítéséért.
  • Dokumentumok szakszerű iktatásának koordinálása.
  • Project koordinációs feladatok ellátása, adminisztratív támogatás nyújtása a project vezetőnek
  • Project-költség kontroll feladatok ellátása, táblázatok vezetése, ellenőrzése
  • A Space & Occupancy csapat adminisztratív támogatása.
  • Információ-biztonsági megbízotti feladatok lát el.
  • Adminisztratív támogatás a CRS osztályvezető részére - utazások, tréningek, prezentációk.
  • Bizalmas anyagok kezelése
  • Kapcsolattartás szakértőkkel, társosztályok vezetőivel
  • Kapcsolattartás a CRS Utility Teammel a üzemeltetési területen költségkönyvelésével, tárgyi eszközök aktiválásának adminisztrációjával, a beruházások költségeinek könyvelésével és megrendelők készítésével kapcsolatban.
  • Folyamatok betartatását felügyeli a kollégák körében.
  • Bármilyen egyéb instrukció végrehajtása, mely a Facility manageren keresztül a CRS osztályvezetőtől érkezik.
  • Kontrolling feladatok ellátása, kimutatások, reportok készítése

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség (műszaki vagy gazdasági főiskola/ egyetem)
  • nemzetközi, első sorban banki munkakörnyezetben szerzett tapasztalat
  • gyakorlat folyamatok következetes nyomon követésében, adminisztrálásában
  • aktív, felsőfokú angolnyelv-tudás
  • MS Office alkalmazások erős felhasználói szintű ismerete
  • ELŐNY: épületüzemeltetésben szerzett jártasság

Amit kínálunk:

  • nemzetközi munkakörnyezet,
  • a minőségi munkát díjazó fizetés

Munkavégzés helye: Budapest

 Jelentkezni fényképes önéletrajz beküldésével lehet az alábbi e-mail címre.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Építés / Ingatlan
Mérnök / Műszaki
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Pénzügyi igazgató

Mihalek Vezetõi Tanácsadó Kft.

Vállalatunk egy nagy múlttal és komoly piaci ré...
Budapest, Pest


Senior könyvelő (nemzetközi gyártó vállalat)

Mihalek Vezetõi Tanácsadó Kft.

Európa egyik vezető gyártó vállalatának Dunahar...
Dunaharaszti, Budapest


Műszaki tanácsadó / értékesítési képviselő

Mihalek Vezetõi Tanácsadó Kft.

Vállalatunk a közép-európai piacon jelentős pia...
Budapest