Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Üzemeltetési koordinátor


  • A hirdetés 328 napja lejárt

 

 Az ISS nemzetközi hátterű, élvonalbeli létesítményüzemeltetési szolgáltató vállalat.
Kiemelt ügyfelünk épületeit üzemeltető csapatunkba keresünk munkatársat az alábbi pozícióba.

 Üzemeltetési koordinátor

 

Feladatok:

  • Felelős a CRS kontroll program végrehatásáért és nyomon követéséért; havi magyarországi KRI és Ops Loss riportolása
  • Felelős nyomon követni a korrekciós intézkedési tervben felmerülő kérdések időben történő állásfoglalását. (CAP)
  • Segíti a belső auditra való felkészülést, követi az ezzel kapcsolatban felmerülő kérdéseket.
  • Aktív részvevője az osztály mindennapi tevékenységének, úgy mint az ingatlanok, létesítmény management, projekt management folyamatok biztosítása és szakértői szempontokkal való segítése.
  • Biztosítja a teljes megfelelést a Citigoup szabályzatoknak és folyamatoknak, különös tekintettel a globális sztenderdeknek és a magyarországi előírásoknak.
  • CRS előírások maximális betartatása és tudatosítása.
  • Felügyeli a magyarországi CRS szállítók jóváhagyási és szerződéskötési folyamatait, karbantartja a szállítókkal kapcsolatos dokumentumokat
  • Folyamatosan kapcsolat tart a kiemelt magyarországi CRS szállítókkal, ajánlatokat kér
  • Beszállítói szerződések ellenőrzés, számlák és kifizetések nyomon követése, adatbázis karbantartása
  • Aktív közreműködés CRS pályázatok kiírásában, szerződéses folyamatok, nyomon követésében, kontrollálásában.
  • Felelős a CRS Magyarország (COB) üzleti tevékenységének folyamatosságát biztosító tervéért és a Cobtrac rendszer frissítéséért.
  • Dokumentumok szakszerű iktatásának koordinálása.
  • Project koordinációs feladatok ellátása, adminisztratív támogatás nyújtása a project vezetőnek
  • Project-költség kontroll feladatok ellátása, táblázatok vezetése, ellenőrzése
  • A Space & Occupancy csapat adminisztratív támogatása.
  • Információ-biztonsági megbízotti feladatok lát el.
  • Adminisztratív támogatás a CRS osztályvezető részére - utazások, tréningek, prezentációk.
  • Bizalmas anyagok kezelése
  • Kapcsolattartás szakértőkkel, társosztályok vezetőivel
  • Kapcsolattartás a CRS Utility Teammel a üzemeltetési területen költségkönyvelésével, tárgyi eszközök aktiválásának adminisztrációjával, a beruházások költségeinek könyvelésével és megrendelők készítésével kapcsolatban.
  • Folyamatok betartatását felügyeli a kollégák körében.
  • Bármilyen egyéb instrukció végrehajtása, mely a Facility manageren keresztül a CRS osztályvezetőtől érkezik.
  • Kontrolling feladatok ellátása, kimutatások, reportok készítése

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség (műszaki vagy gazdasági főiskola/ egyetem)
  • nemzetközi, első sorban banki munkakörnyezetben szerzett tapasztalat
  • gyakorlat folyamatok következetes nyomon követésében, adminisztrálásában
  • aktív, felsőfokú angolnyelv-tudás
  • MS Office alkalmazások erős felhasználói szintű ismerete
  • ELŐNY: épületüzemeltetésben szerzett jártasság

Amit kínálunk:

  • nemzetközi munkakörnyezet,
  • a minőségi munkát díjazó fizetés

Munkavégzés helye: Budapest

 Jelentkezni fényképes önéletrajz beküldésével lehet az alábbi e-mail címre.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Építés / Ingatlan
Mérnök / Műszaki
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Toborzási- és kiválasztási specialista

EISPRO Kft.

Az EISPRO Kft. (törökbálinti jégkrémgyár) azo...
Törökbálint, Budapest


Üzletvezető helyettes

GAS JEANS

Budapesten a WESTEND üzletünkben lévő GAS márka...
Budapest, Pest


Pénzügyi vezető kisvállalkozásnál

Brands.hu Kft.

Pénzügyi vezető kisvállalkozásnál Főbb feladato...
Budapest, III. kerület, Magyarország, Budape...