Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Ügyvezetői asszisztens


  • A hirdetés 930 napja lejárt

Mezőgazdasági termékek raktározásával foglalkozó gazdasági társaságunkhoz keresünk határozott idejű munkaviszonyba munkatársat

 

Ügyvezetői asszisztens

munkakörbe.

 

Munkavégzés helye:

Budapest XXI. ker. (a munkáltató székhelye).

A munkakör célja:

A társaság ügyviteli, kereskedelmi-bonyolítói, pénzügyi-, gazdasági feladatainak ellátása. Az ezzel kapcsolatos nyilvántartások vezetése, adatok számítógépen történő naprakész nyilvántartása.

Feladatok:

  • Az ügyvezetői titkárság feladatainak ellátása, szükséges adminisztráció, levelezés bonyolítása, Ügyvezető időbeosztásának koordinálása
  • A beérkező áruk mozgásának, megbízó partnerek írásbeli rendelkezései alapján történő bonyolítása, szervezése, árukhoz tartozó okmányok alapján az elvégzett munkáknak megfelelően vevő számlák hatályos jogszabályoknak megfelelő kiállítása
  • Export-import esetén az áruféleségek vámolásának előkészítése, a szükséges okmányok beszerzése, kapcsolattartás a vámügyintézőkkel.
  • Partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás.
  • Együttműködés a vállalat és cégcsoport társosztályaival
  • ISCC, GMP, HACCP minőségbiztosítási rendszerek munkaköréhez tartozó előírásainak használata, betartása.
  • A beérkező szállító számlák kezelése, cash flow előrejelzés készítése. Folyószámla egyenleg folyamatos ellenőrzése, kapcsolattartás a Társaság partnereinek számlázási részlegeivel, valamint a számlát kezelő bankfiókkal. Házipénztár naprakész vezetése.
  • Kapcsolattartás a Társaság könyvelését, bérszámfejtését, valamint munkaügyi nyilvántartását végző partnerekkel, a havi könyvelési adatok, munkaidő-nyilvántartások, szabadság-nyilvántartások, beteglapok, táppénzes papírok, adózáshoz szükséges nyilatkozatok, és egyéb, a bérszámfejtéshez szükséges munkaügyi folyamatok adminisztrációja, a szükséges mellékletek elkészítése, átadása a könyvelés részére.

Elvárások:

  • Felsőfokú, pénzügyi, közgazdasági területen szerzett végzettség;
  • min. 2-3 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
  • MS Office szoftverek felhasználó szintű ismerete;
  • középfokú (aktív) angol nyelvtudás.

Személyes kompetenciák, tulajdonságok:

  • Kimagasló felelősségtudat és megbízhatóság, a határidők pontos betartása;
  • maximális precizitás, pontos munkavégzés;
  • pro-aktivitás és önálló munkavégzési képesség;
  • kiemelkedő problémamegoldó és szervezési képesség;
  • magabiztosság, jó kapcsolatteremtő készség és hatékony kommunikáció;
  • terhelhetőség, stressz tűrő képesség, kimagasló flexibilitás;
  • lojalitás, pozitív-, eredményorientált attitűd;
  • rugalmas, nyitott személyiség.

Előny:

  • német nyelvtudás, további idegen nyelvek ismerete

Munkavégzés időtartama:

  • határozott, előreláthatólag 1 év

Kezdés várható időpontja:

  • 2014. augusztus

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidő,
  • Versenyképes jövedelem, étkezési hozzájárulás
Helyek Budapest
Pest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Beszerzés / Logisztika / Szállítás
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozott idejű
Egyéb hasonló állások Önnek
Senior VAT Expert (Reviewer)

Exact Solutions Kft.

Location:BudapestResponsibilities:Preparation o...
Budapest


Spanish Collection Team Lead

Exact Solutions Kft.

For our multinational partner we are looking fo...
Budapest


Swedish Financial Administrator

Exact Solutions Kft.

Location:BudapestResponsibilities:Extracting in...
Budapest