Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Ügyvezetői asszisztens


  • A hirdetés 991 napja lejárt

Mezőgazdasági termékek raktározásával foglalkozó gazdasági társaságunkhoz keresünk határozott idejű munkaviszonyba munkatársat

 

Ügyvezetői asszisztens

munkakörbe.

 

Munkavégzés helye:

Budapest XXI. ker. (a munkáltató székhelye).

A munkakör célja:

A társaság ügyviteli, kereskedelmi-bonyolítói, pénzügyi-, gazdasági feladatainak ellátása. Az ezzel kapcsolatos nyilvántartások vezetése, adatok számítógépen történő naprakész nyilvántartása.

Feladatok:

  • Az ügyvezetői titkárság feladatainak ellátása, szükséges adminisztráció, levelezés bonyolítása, Ügyvezető időbeosztásának koordinálása
  • A beérkező áruk mozgásának, megbízó partnerek írásbeli rendelkezései alapján történő bonyolítása, szervezése, árukhoz tartozó okmányok alapján az elvégzett munkáknak megfelelően vevő számlák hatályos jogszabályoknak megfelelő kiállítása
  • Export-import esetén az áruféleségek vámolásának előkészítése, a szükséges okmányok beszerzése, kapcsolattartás a vámügyintézőkkel.
  • Partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás.
  • Együttműködés a vállalat és cégcsoport társosztályaival
  • ISCC, GMP, HACCP minőségbiztosítási rendszerek munkaköréhez tartozó előírásainak használata, betartása.
  • A beérkező szállító számlák kezelése, cash flow előrejelzés készítése. Folyószámla egyenleg folyamatos ellenőrzése, kapcsolattartás a Társaság partnereinek számlázási részlegeivel, valamint a számlát kezelő bankfiókkal. Házipénztár naprakész vezetése.
  • Kapcsolattartás a Társaság könyvelését, bérszámfejtését, valamint munkaügyi nyilvántartását végző partnerekkel, a havi könyvelési adatok, munkaidő-nyilvántartások, szabadság-nyilvántartások, beteglapok, táppénzes papírok, adózáshoz szükséges nyilatkozatok, és egyéb, a bérszámfejtéshez szükséges munkaügyi folyamatok adminisztrációja, a szükséges mellékletek elkészítése, átadása a könyvelés részére.

Elvárások:

  • Felsőfokú, pénzügyi, közgazdasági területen szerzett végzettség;
  • min. 2-3 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
  • MS Office szoftverek felhasználó szintű ismerete;
  • középfokú (aktív) angol nyelvtudás.

Személyes kompetenciák, tulajdonságok:

  • Kimagasló felelősségtudat és megbízhatóság, a határidők pontos betartása;
  • maximális precizitás, pontos munkavégzés;
  • pro-aktivitás és önálló munkavégzési képesség;
  • kiemelkedő problémamegoldó és szervezési képesség;
  • magabiztosság, jó kapcsolatteremtő készség és hatékony kommunikáció;
  • terhelhetőség, stressz tűrő képesség, kimagasló flexibilitás;
  • lojalitás, pozitív-, eredményorientált attitűd;
  • rugalmas, nyitott személyiség.

Előny:

  • német nyelvtudás, további idegen nyelvek ismerete

Munkavégzés időtartama:

  • határozott, előreláthatólag 1 év

Kezdés várható időpontja:

  • 2014. augusztus

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidő,
  • Versenyképes jövedelem, étkezési hozzájárulás
Helyek Budapest
Pest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Beszerzés / Logisztika / Szállítás
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozott idejű
Egyéb hasonló állások Önnek
Pega fejlesztő

Randstad Hungary Kft.

We are looking for software developers for our ...
Budapest


TESTAUTOMATION ENGINEER, ENGLISH SPEAKER (E-I15)

Tech People Hungary Kft.

Tech People is a European provider of technical...
Budapest


Folyamatellenőr

Work Force Kft.

Megbízható, precíz munkavégzés jellemzi? Szeret...
Békés, Békés