Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

ÜGYVEZETŐ ASSZISZTENS (PÉNZÜGYI TERÜLET)


  • A hirdetés 1170 napja lejárt

Mezőgazdasági és élelmiszeripari feldolgozó technológiát, gépeket forgalmazó sikeres hazai tulajdonú vállalat

 ÜGYVEZETŐ ASSZISZTENS

(PÉNZÜGYI TERÜLET)

munkatársat keres, azonnali kezdéssel.

A vállalat egy piacvezető nemzetközi cégcsoport magyarországi képviselete, amely a győri Ipari Park területén építette fel új telephelyét.   


Munkakör célja: Az ügyvezetők tehermentesítésével, munkájuk támogatásával segíti a vállalat hatékony működését.

A munkakör betöltésének feltételei:

Képességek:

  • önálló feladatmegoldó képesség
  • kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, írásban és szóban is
  • rendszerező képesség, logikus gondolkodásmód
  • együttműködési készség, konfliktus kezelési képesség
  • megbízható a munkavégzésben, igényes környezetére
  • precizitás, pontosság, diszkréció
  • agilis, jó szervező képesség
  • igény és hajlandóság a folyamatos önképzésre a gyakorlati ismeretek megszerzésére és azok hasznosítására

Követelmény:

  • befejezett felsőfokú tanulmányok, pénzügyi területen szerzett diploma előny
  • angol nyelven rutinosan kommunikál írásban és szóban, a német, vagy más idegen nyelv ismerete is elvárás
  • kereskedelmi adminisztrációban szerzett tapasztalat előny
  • magabiztos, erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek: jártasság az irodai szoftverekben (Word, Excel, Outlook, Internet, Power Point stb…), a NAVISION vállaltirányítási szoftver ismerete előny

Feladatai:

 Fő feladata:

  • Az ügyvezetők munkájának támogatása szervezési és adminisztratív oldalról
    • Pénzügyi asszisztensi feladatok ellátása
      • a beérkező könyvelési alapbizonylatok (számlák) előzetes ellenőrzése, érkeztetése, továbbítása az ügyvezető felé
      • Elemzések, riportok, pénzügyi adatszolgáltatások előkészítése Excelben és Navisionben
    • Személyi asszisztencia
      • levelezés bonyolítása magyar és idegen nyelv(ek)en
      • felhívja a figyelmet a feladatok prioritására, határidőkre
      • üzleti utazások, rendezvények szervezése
      • tolmácsolási feladatok ellátása (angol nyelven)
  • Klasszikus recepciós feladatok ellátása
    • Kapcsolattartás a vállalt partnereivel: telefonhívások elsődleges kezelése, látogatók fogadása, kimenő-beérkező postai küldemények kezelése
    • Koordináció cégen belül
      • gondoskodik a központi e-mail címre beérkező levelek továbbításáról a felelős személyeknek

További feladata:

  • papír alapú és elektronikus dokumentumok rendszerezése, rendben tartása
  • marketing tevékenység támogatása (kiállítások, rendezvények előkészületi munkái, elektronikus media karbantartása)
  • esetenként angol és/vagy német nyelvű szakszövegek (pl.:gép adatlap, gépkönyv, prospektus) magyarra történő fordítása 
  • továbbá elvégzi mindazt a munkaköréhez tartozó szakmai, adminisztrációs feladatot, amivel felettese megbízza.

Felelős:

  • a munkakörébe tartozó feladatok elvégzéséért
  • a belső bizonylati rend és szabályzatok betartásáért
  • a munkáltató tulajdonában vagy birtokában lévő eszközök értékének megóvásáért
  • ”Tájékoztató a munkavállaló részére” c. dokumentumban foglalt titoktartásért
  • a munkáltató jó hírének megőrzéséért

Együttműködés:

Belső:

  • közvetlenül az ügyvezetők a felettesei
  • elsődleges kapcsolatot tart a pénzügyi részleggel

 Külső:

  • együttműködik a könyvelőkkel
  • kapcsolatot tart a szállítókkal, az alvállalkozókkal
  • kapcsolatot tart a vevőkkel, beruházókkal

Mit nyújt a cég:

  • Önállóságot igénylő, felelősségteljes munkakört
  • Változatos feladatokat
  • Hatékony munkavégzést rugalmas reagálású vállalat keretei között
  • Versenyképes fizetést, cafetéria juttatást, színvonalas munkafeltételeket
  • Átlátható szervezetet, nemzetközi kapcsolatokkal
  • Országosan elismert vállalat tagjaként külső és belső megbecsülést
  • Szakmai fejlődési, önképzési lehetőséget
  • Az idegen nyelv aktív használatát

Érdeklődni lehet Plezva Beatrix ügyvezetőnél telefonon: 30/4245-271

Az önéletrajzokat és a motivációs levelet a megadott e-mail címre várjuk

Helyek Győr-Moson-Sopron
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Védelmi ellenőr (Szállás támogatással)

Randstad Hungary Kft.

Feladatok: • a reptér területére belépő személy...
Budapest


2nd Line Cisco Network Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our multinational client is a prestigious telec...
Budapest


Gépkezelő

Randstad Hungary Kft.

Partnercégünk a műszén, grafit és ezekhez kapcs...
Budapest