Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

ÜGYVEZETŐ ASSZISZTENS (PÉNZÜGYI TERÜLET)


  • A hirdetés 1109 napja lejárt

Mezőgazdasági és élelmiszeripari feldolgozó technológiát, gépeket forgalmazó sikeres hazai tulajdonú vállalat

 ÜGYVEZETŐ ASSZISZTENS

(PÉNZÜGYI TERÜLET)

munkatársat keres, azonnali kezdéssel.

A vállalat egy piacvezető nemzetközi cégcsoport magyarországi képviselete, amely a győri Ipari Park területén építette fel új telephelyét.   


Munkakör célja: Az ügyvezetők tehermentesítésével, munkájuk támogatásával segíti a vállalat hatékony működését.

A munkakör betöltésének feltételei:

Képességek:

  • önálló feladatmegoldó képesség
  • kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, írásban és szóban is
  • rendszerező képesség, logikus gondolkodásmód
  • együttműködési készség, konfliktus kezelési képesség
  • megbízható a munkavégzésben, igényes környezetére
  • precizitás, pontosság, diszkréció
  • agilis, jó szervező képesség
  • igény és hajlandóság a folyamatos önképzésre a gyakorlati ismeretek megszerzésére és azok hasznosítására

Követelmény:

  • befejezett felsőfokú tanulmányok, pénzügyi területen szerzett diploma előny
  • angol nyelven rutinosan kommunikál írásban és szóban, a német, vagy más idegen nyelv ismerete is elvárás
  • kereskedelmi adminisztrációban szerzett tapasztalat előny
  • magabiztos, erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek: jártasság az irodai szoftverekben (Word, Excel, Outlook, Internet, Power Point stb…), a NAVISION vállaltirányítási szoftver ismerete előny

Feladatai:

 Fő feladata:

  • Az ügyvezetők munkájának támogatása szervezési és adminisztratív oldalról
    • Pénzügyi asszisztensi feladatok ellátása
      • a beérkező könyvelési alapbizonylatok (számlák) előzetes ellenőrzése, érkeztetése, továbbítása az ügyvezető felé
      • Elemzések, riportok, pénzügyi adatszolgáltatások előkészítése Excelben és Navisionben
    • Személyi asszisztencia
      • levelezés bonyolítása magyar és idegen nyelv(ek)en
      • felhívja a figyelmet a feladatok prioritására, határidőkre
      • üzleti utazások, rendezvények szervezése
      • tolmácsolási feladatok ellátása (angol nyelven)
  • Klasszikus recepciós feladatok ellátása
    • Kapcsolattartás a vállalt partnereivel: telefonhívások elsődleges kezelése, látogatók fogadása, kimenő-beérkező postai küldemények kezelése
    • Koordináció cégen belül
      • gondoskodik a központi e-mail címre beérkező levelek továbbításáról a felelős személyeknek

További feladata:

  • papír alapú és elektronikus dokumentumok rendszerezése, rendben tartása
  • marketing tevékenység támogatása (kiállítások, rendezvények előkészületi munkái, elektronikus media karbantartása)
  • esetenként angol és/vagy német nyelvű szakszövegek (pl.:gép adatlap, gépkönyv, prospektus) magyarra történő fordítása 
  • továbbá elvégzi mindazt a munkaköréhez tartozó szakmai, adminisztrációs feladatot, amivel felettese megbízza.

Felelős:

  • a munkakörébe tartozó feladatok elvégzéséért
  • a belső bizonylati rend és szabályzatok betartásáért
  • a munkáltató tulajdonában vagy birtokában lévő eszközök értékének megóvásáért
  • ”Tájékoztató a munkavállaló részére” c. dokumentumban foglalt titoktartásért
  • a munkáltató jó hírének megőrzéséért

Együttműködés:

Belső:

  • közvetlenül az ügyvezetők a felettesei
  • elsődleges kapcsolatot tart a pénzügyi részleggel

 Külső:

  • együttműködik a könyvelőkkel
  • kapcsolatot tart a szállítókkal, az alvállalkozókkal
  • kapcsolatot tart a vevőkkel, beruházókkal

Mit nyújt a cég:

  • Önállóságot igénylő, felelősségteljes munkakört
  • Változatos feladatokat
  • Hatékony munkavégzést rugalmas reagálású vállalat keretei között
  • Versenyképes fizetést, cafetéria juttatást, színvonalas munkafeltételeket
  • Átlátható szervezetet, nemzetközi kapcsolatokkal
  • Országosan elismert vállalat tagjaként külső és belső megbecsülést
  • Szakmai fejlődési, önképzési lehetőséget
  • Az idegen nyelv aktív használatát

Érdeklődni lehet Plezva Beatrix ügyvezetőnél telefonon: 30/4245-271

Az önéletrajzokat és a motivációs levelet a megadott e-mail címre várjuk

Helyek Győr-Moson-Sopron
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Consultant (Industrial Lighting)

Randstad Hungary Kft.

Are you an Architect or an Interior Designer?Do...
Budapest


Finnish speaking Request Coordinator

Trenkwalder Kft

Our fast-growing multinational partner is looki...
Budapest


Norwegian speaking Request Coordinator

Trenkwalder Kft

Our fast-growing multinational partner is looki...
Budapest