Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Ügyintézői kommunikációs munkatárs

Feladatok:

OTP Bank

 Ügyintézői kommunikációs munkatárs

 munkakör betöltésére munkatársat keres.

 

Feladatok:

  • A Szakterületek felől a Retail fiókhálózat és a Call centerek felé irányuló belső szakmai- és értékesítési kommunikációs folyamat támogatása, közreműködés kommunikációs támogató anyagok elkészítésében, ügyintézői és egyéb szakmai hírlevelek és heti összefoglalók elkészítése;
  • Folyamatleírások, termékleírások elkészítésében és karbantartásban való közreműködés;
  • Folyamatos kapcsolattartás a Szakterületek munkatársaival a tervezett hírek ütemezésétől kezdődően a megjelenéséig, illetve a változások - érintett rendszerekben történő – átvezetéséig;
  • A megjelenő hírek elkészítése, tartalmának, valamint stílusának, és sablonoknak való megfelelőségének ellenőrzése;
  • Közreműködés a hálózati információs csatornák fejlesztésében, karbantartásában;
  • Ügyintézői szakmai naprakészség mérésében való közreműködés, adatbázis karbantartás és a kapcsolódó statisztikák összeállítása;
  • Hálózati észrevételek kezelése;
  • Beszámolók, tájékoztatók készítése;

Elvárások:

  • Felsőfokú iskolai végzettség;
  • Magas szintű MS Office felhasználói ismeretek;
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség;
  • Magas színvonalú, önálló munkavégzés;
  • Együttműködési és felelősségvállalási képesség;
  • Kreativitás;
  • Rugalmasság, kitartó, pontos, megbízható munkavégzés, nagy teherbírás;
  • Nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismeretek elsajátítására;
  • Képesség az együttműködésre, csoportban való munkára;
  • Monotonitástűrés.

Előnyt jelent:

  • Értékesítési és/vagy kommunikációs területen szerzett tapasztalat;
  • Banki (fiókhálózatban vagy központi területen szerzett) szakmai tapasztalat;
  • Banki működés ismerete (átfogó, esetleg egy részterület pontosabb ismerete);
  • MS Sharepoint 2010 ismerete;

Jelentkezési határidő: 2014. december 26.

Kérjük, Karrierportálunkon a meghirdetett munkakörre történő jelentkezéséhez használjon Internet Explorer böngészőt. Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, a jelentkezéshez kattintson a "Jelentkezés" gombra!

 

Akit keresünk:


Kategória Marketing / Reklám / Média / PR, Értékesítés / Kereskedelem, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat -
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Call center agent (Hebrew and English)

Trenkwalder Kft

We are looking for new colleagues for our multi...
Budapest


Ügyvezető asszisztens

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Karosszéria lakatos

Trenkwalder Kft

Lakóautó, lakókamionok kivitelezésével foglalko...
Budapest