Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Ügyintézői kommunikációs munkatárs

Feladatok:

OTP Bank

 Ügyintézői kommunikációs munkatárs

 munkakör betöltésére munkatársat keres.

 

Feladatok:

  • A Szakterületek felől a Retail fiókhálózat és a Call centerek felé irányuló belső szakmai- és értékesítési kommunikációs folyamat támogatása, közreműködés kommunikációs támogató anyagok elkészítésében, ügyintézői és egyéb szakmai hírlevelek és heti összefoglalók elkészítése;
  • Folyamatleírások, termékleírások elkészítésében és karbantartásban való közreműködés;
  • Folyamatos kapcsolattartás a Szakterületek munkatársaival a tervezett hírek ütemezésétől kezdődően a megjelenéséig, illetve a változások - érintett rendszerekben történő – átvezetéséig;
  • A megjelenő hírek elkészítése, tartalmának, valamint stílusának, és sablonoknak való megfelelőségének ellenőrzése;
  • Közreműködés a hálózati információs csatornák fejlesztésében, karbantartásában;
  • Ügyintézői szakmai naprakészség mérésében való közreműködés, adatbázis karbantartás és a kapcsolódó statisztikák összeállítása;
  • Hálózati észrevételek kezelése;
  • Beszámolók, tájékoztatók készítése;

Elvárások:

  • Felsőfokú iskolai végzettség;
  • Magas szintű MS Office felhasználói ismeretek;
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség;
  • Magas színvonalú, önálló munkavégzés;
  • Együttműködési és felelősségvállalási képesség;
  • Kreativitás;
  • Rugalmasság, kitartó, pontos, megbízható munkavégzés, nagy teherbírás;
  • Nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismeretek elsajátítására;
  • Képesség az együttműködésre, csoportban való munkára;
  • Monotonitástűrés.

Előnyt jelent:

  • Értékesítési és/vagy kommunikációs területen szerzett tapasztalat;
  • Banki (fiókhálózatban vagy központi területen szerzett) szakmai tapasztalat;
  • Banki működés ismerete (átfogó, esetleg egy részterület pontosabb ismerete);
  • MS Sharepoint 2010 ismerete;

Jelentkezési határidő: 2014. december 26.

Kérjük, Karrierportálunkon a meghirdetett munkakörre történő jelentkezéséhez használjon Internet Explorer böngészőt. Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, a jelentkezéshez kattintson a "Jelentkezés" gombra!

 

Akit keresünk:


Kategória Marketing / Reklám / Média / PR, Értékesítés / Kereskedelem, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat -
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest