Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Ügyfélszolgálati Vezető


  • A hirdetés 157 napja lejárt


Kiemelt, asszisztencia-szolgáltatással foglalkozó Partnercégünk számára
Ügyfélszolgálati Vezető
munkatársat keresünk.

 

Feladatok:

• Az ügyfélszolgálati csapat vezetése, támogatása, fejlesztése, bővítése a cég igényeinek, stratégiájának és céljainak megfelelően
• Az ügyfélszolgálati feladatok teljes körű koordinálása
• Belső folyamatok kialakítása, fejlesztése, implementálása, szükséges korrekciók végrehajtása
• Az ügyfélszolgálati csoport munkájáról beszámolók, jelentések, kimutatások határidőre való elkészítése
• A beosztottak egyéni célkitűzéseinek megállapítása, ezek nyomon követése, koordinációja, támogatása és ellenőrzése
• A kitűzött tervek, célok elérésének érdekében aktív közreműködés, valamint a vezetőség részére javaslattétel a célok, tervek, egyéb folyamatok hatékonyabb teljesítésével kapcsolatban

Elvárások:

• Minimum középfokú végzettség
• Több éves munkatapasztalat ügyfélszolgálat, call-center területen
• Vezetői, team leader-i vagy supervisori tapasztalat
• Angol nyelv társalgási szintű ismerete (írásban és szóban)
• Felhasználói szintű MS Office ismeretek
• Innovatív, fejlesztői szemlélet
• Támogató, segítő attitűd
• Kiváló szervezőképesség, eredményorientáltság

Amit kínálunk:

• Belvárosi munkavégzés, könnyű megközelíthetőség
• Színvonalas, igényes munkakörnyezet
• Hosszú távú munkalehetőség
• Kihívásokkal teli, változatos munkavégzés

Munkavégzés helye:

Budapest

 

Helyek Budapest
Kategória Gyártás / Termelés
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Hegesztőüzem csarnokvezető

Work Force Kft.

Nemzetközi vasúti járműgyártó partnercégünk szá...
Magyarország


Minőségügyi vezető

Work Force Kft.

Megbízható, stabil háttérrel rendelkező, egyedi...
Magyarország


Gépbeállító Budapest

Work Force Kft.

Szeretne egy biztos helyen, hosszú távon dolgoz...
Magyarország