Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Ügyfélszolgálati csoportvezető


  • A hirdetés 5 napja lejárt

„Együtt megváltoztatjuk a világot!” - ez az NI hitvallása

A tesztelési, mérési és vezérlési megoldások területén világszinten élen járó National Instruments Corporation 2001-ben hozta létre debreceni leányvállalatát. Az elmúlt 15 évben 200 fős cégből több mint 1100 főt foglalkoztató munkáltatóvá nőttük ki magunkat. Folyamatos fejlődésünk mellett büszkék vagyunk emberközpontú vállalati kultúránkra és arra, hogy olyan rendszereket biztosítunk a mérnökök és tudósok számára, melyek megváltoztatják a bennünket körülvevő világot.

 

A Shared Service Központunk 2005-ben alakult. Öt fő területen dolgoznak kollégáink: az Order Management, azaz rendelés kezelés; a Data Integrity, vagyis adatkezelés, a vevői hívásokkal foglalkozó Phone Team, a vevői árajánlatokat készítő Quotation Team és az utazásokat intéző Travel Team munkatársai osztoznak egy irodán.

 

Dinamikusan bővülő csapatunkba keressük azt a rátermett, ambiciózus jelöltet, aki

ügyfélszolgálati csoportvezetőként

hozzájárul céljaink eléréséhez.

 

Téged keresünk, ha:

  • Rendelkezel tárgyalási szintű angol nyelvtudással
  • Legalább 1-3 éves ügyfélszolgálati csoportvezetői tapasztalattal
  • Főiskolai végzettséggel
  • Erősséged a People Management
  • Szeretsz új dolgokat tanulni és szeretnél folyamatosan fejlődni
  • Rugalmas nappali munkarendben szeretnél dolgozni
  • Igényed van a precíz munkára
  • Felhasználói szintű Ms Office ismerettel rendelkezel

 

Munkád során:

  • Irányíthatsz egy stabil, fiatalos, jó hangulatú csapatot
  • Kialakíthatod saját munkafolyamataidat és fejlesztheted azokat
  • Részt vehetsz új projektekben
  • Kapcsolatot tarthatsz európai és amerikai értékesítési irodákkal
  • Kapcsolatba léphetsz külföldi partnereinkkel és vásárlóinkkal, a gyártással és más társosztályokkal

Előny:

.      Egy másik Európai nyelv tárgyalási szintű ismerete

 

Amit kínálunk:

  • fiatalos légkör
  • kihívásokkal teli munka
  • munka-magánéletet támogató cégkultúra
  • rugalmas nappali munkarend
  • versenyképes cafeteria juttatási csomag

 

Munkavégzés helye: Debrecen

 

Helyek Hajdú-Bihar
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás > Ügyfélszolgálat vezető
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Telefonos ügyfélszolgálati csoportvezető

Békás Kft.

Ez nem egy átlagos hirdetés, mert mi sem vagyun...
Budapest, II. kerület, Pest


CSOPORTVEZETŐ

Manz Hungary Gépgyártó Kft.

Világszinten vezető pozíciót betöltő német high...
Debrecen, Hajdú-Bihar


Csoportvezető

Randstad Hungary Kft.

Partnerünk sokféle IT területtel foglalkozó mag...
Budapest