Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Ügyfélkapcsolati menedzser


  • A hirdetés 616 napja lejárt

 

Rólunk:

Cégünk magyar tulajdonú ruházati disztribútor társaság, mely meghatározó szerepet tölt be a közép-európai promóciós, munkaruházat nagykereskedelmi piacon. A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére az UTT Europe Kft. az elmúlt években dinamikusan növekedett - ma már közel 18 országba irányul a társaság exportja – és várhatóan a jövőben is további fejlődésnek nézünk elébe.

Cégünk vállalati kultúrájának meghatározó értéke a rugalmasság, a nyitottság, a tanulási- és munkahajlandóság és az ügyfélecentrikusság. Mindenki számára egyenlő esélyeket biztosítunk a képességük és teljesítményük szerinti érvényesüléshez. A család és karrier szerepkörök összeegyeztethetőségét ennek megvalósulását támogató foglalkoztatási formákkal is támogatjuk, illetve nagy hangsúlyt fektetünk munkatársnőink érvényesülésére, karrierjük fejlesztésére is.

 

Cégünk a belföldi vevőink kezelésére és portfólió bővítésre keres ügyfélkapcsolati menedzsert.

 

Feladat összegzése: 

Meglévő ügyfélportfólió kezelése, fejlesztése és bővítése új ügyfél akvizíció kiemelten fókuszálva a minőségi ügyfélkapcsolattartásra és a volumennövelésre.

Fő feladatok és felelősségi körök:

  • meglévő vevői kör kezelése, rendeléseik követése, igényeinek felmérése, egyes vevők aktivitásának figyelése, forgalmuk növelése
  • vevők piaci szegmensének megismerése, versenyhelyzetének felmérése
  • árajánlatok készítése, nyomon követése, megvalósítása, kampányokban való részvétel
  • a cég értékesítési és marketing stratégiája fejlesztésében való részvétel
  • új ügyfelek felkutatása, az ügyfélkapcsolatok fejlesztése
  • folyamatos naprakész piac ismeret kialakítása, konkurensek figyelése
  • a cég termékeinek megismerése, változásainak követése, az ügyfeleink termékismeretének növelése
  • a fenti tevékenységes során együttműködés a társterületekkel (pénzügy, logisztika)

Képzettség/követelmények:

  • középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny)
  • 1-3 év értékesítői és aktív ügyfél kapcsolattartói tapasztalat
  • alapfokú angol nyelvtudás (tárgyalóképes angol vagy német nyelvtudás, nemzetközi munkatapasztalat előny)
  • B kategóriás jogosítvány

Kívánt jellemvonások:

  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • ügyfélcentrikus gondolkodásmód
  • kihívás kereső, nyitott és rugalmas gondolkodás
  • kreatív fejlett probléma megoldó képesség
  • csapatmunkát előnyben részesítő, asszertív személyiség

Amit nyújtunk:

  • versenyképes jövedelem
  • stabil, fejlődő fázisban lévő munkahely
  • szakmai fejlődési lehetőség, előrelépési lehetőség
  • jó munkakörülmények, fiatalos csapat és munkakörnyezet

Munkavégzés helye:           

  • Budaörs, Sopron, Győr, Mosonmagyaróvár, Szombathely

Jelentkezés:

  • Fényképes szakmai önéletrajzzal, az alábbi e-mail címre elküldve.

 

Részleg

Belföldi értékesítés

Helyek Győr
Mosonmagyaróvár
Sopron
Budapest
Pest
Szombathely
Kategória Értékesítés / Kereskedelem
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Vezetői engedély Szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Accounts Payable Accountant with Slovak

Randstad Hungary Kft.

Our client is one of the world's leading compan...
Budapest


Accounts Receivable Accountant (w Italian / French / Spanish / Portuguese / German / Dutch)

Randstad Hungary Kft.

Our Client is looking for an Accounts Receivabl...
Budapest


Accounts Payable Accountant (w Italian / French / Spanish / Portuguese / German / Dutch)

Randstad Hungary Kft.

Our Client is looking for an Accounts Payable S...
Budapest