Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Ügyfélkapcsolati menedzser


  • A hirdetés 673 napja lejárt

 

Rólunk:

Cégünk magyar tulajdonú ruházati disztribútor társaság, mely meghatározó szerepet tölt be a közép-európai promóciós, munkaruházat nagykereskedelmi piacon. A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére az UTT Europe Kft. az elmúlt években dinamikusan növekedett - ma már közel 18 országba irányul a társaság exportja – és várhatóan a jövőben is további fejlődésnek nézünk elébe.

Cégünk vállalati kultúrájának meghatározó értéke a rugalmasság, a nyitottság, a tanulási- és munkahajlandóság és az ügyfélecentrikusság. Mindenki számára egyenlő esélyeket biztosítunk a képességük és teljesítményük szerinti érvényesüléshez. A család és karrier szerepkörök összeegyeztethetőségét ennek megvalósulását támogató foglalkoztatási formákkal is támogatjuk, illetve nagy hangsúlyt fektetünk munkatársnőink érvényesülésére, karrierjük fejlesztésére is.

 

Cégünk a belföldi vevőink kezelésére és portfólió bővítésre keres ügyfélkapcsolati menedzsert.

 

Feladat összegzése: 

Meglévő ügyfélportfólió kezelése, fejlesztése és bővítése új ügyfél akvizíció kiemelten fókuszálva a minőségi ügyfélkapcsolattartásra és a volumennövelésre.

Fő feladatok és felelősségi körök:

  • meglévő vevői kör kezelése, rendeléseik követése, igényeinek felmérése, egyes vevők aktivitásának figyelése, forgalmuk növelése
  • vevők piaci szegmensének megismerése, versenyhelyzetének felmérése
  • árajánlatok készítése, nyomon követése, megvalósítása, kampányokban való részvétel
  • a cég értékesítési és marketing stratégiája fejlesztésében való részvétel
  • új ügyfelek felkutatása, az ügyfélkapcsolatok fejlesztése
  • folyamatos naprakész piac ismeret kialakítása, konkurensek figyelése
  • a cég termékeinek megismerése, változásainak követése, az ügyfeleink termékismeretének növelése
  • a fenti tevékenységes során együttműködés a társterületekkel (pénzügy, logisztika)

Képzettség/követelmények:

  • középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny)
  • 1-3 év értékesítői és aktív ügyfél kapcsolattartói tapasztalat
  • alapfokú angol nyelvtudás (tárgyalóképes angol vagy német nyelvtudás, nemzetközi munkatapasztalat előny)
  • B kategóriás jogosítvány

Kívánt jellemvonások:

  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • ügyfélcentrikus gondolkodásmód
  • kihívás kereső, nyitott és rugalmas gondolkodás
  • kreatív fejlett probléma megoldó képesség
  • csapatmunkát előnyben részesítő, asszertív személyiség

Amit nyújtunk:

  • versenyképes jövedelem
  • stabil, fejlődő fázisban lévő munkahely
  • szakmai fejlődési lehetőség, előrelépési lehetőség
  • jó munkakörülmények, fiatalos csapat és munkakörnyezet

Munkavégzés helye:           

  • Budaörs, Sopron, Győr, Mosonmagyaróvár, Szombathely

Jelentkezés:

  • Fényképes szakmai önéletrajzzal, az alábbi e-mail címre elküldve.

 

Részleg

Belföldi értékesítés

Helyek Győr
Mosonmagyaróvár
Sopron
Budapest
Pest
Szombathely
Kategória Értékesítés / Kereskedelem
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Vezetői engedély Szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest