Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Ügyféladat-Kezelési Adminisztrátor


  • A hirdetés 640 napja lejárt

Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. Ügyfélkapcsolat-Menedzsment csapata 8 órás munkaidőben

Ügyféladat-Kezelési Adminisztrátor

munkatársat keres.

Munkavégzés helye: Budapest, Üllői út 1.

Az új munkakör célja:

A menedzsment határozott arról, hogy létrehozza a társaság adatgazda szervezetét, amely feladatok elvégzésére az ÜKM team-et jelölte meg. Az ÜKM team, ha az erről szóló utasítás megjelenik, mint adatgazda fogja felügyelni a jövőben a biztosító ügyféladat-vagyonának biztonságát, megfelelő kezelését, strukturált tárolását és tisztaságának megőrzését.

Fő tevékenysége a lent felsorolt feladatok megszervezése (társterületekkel együttműködve) és a kialakított folyamatok üzemeltetése:

  • ügyféladatbázis hozzáférések engedélyezése, felülvizsgálata,
  • az Aegon ügyféladatbázisokból történő automata és manuális leválogatások felmérése, központi nyilvántartásban való vezetése és rendszeres felülvizsgálata,
  • leválogatásra jogosult személyek nyilvántartása,
  • az értékesítési felhasználásra leválogatott és átadott címanyagok kontrollja, naplózása, felhasználást követő kezelése,
  • leválogatott tömeges címanyagok vizsgálata és engedélyezése,
  • adatbázisban tárolt hibás adatok javításának kontrollálása (adattisztaság),
  • azonos ügyfelek kiszűrésének engedélyezése (duplikációk kiszűrése),
  • ad-hoc jellegű adatlekérdezésekből származó listák felhasználást követő kezelése,
  • ügyféladat-kezelési nyilatkozatok nyilvántartása, frissítése,
  • utasítások írása, azok betartásának ellenőrzése.

Leendő munkatársunk feladata az ÜKM team hatáskörébe tartozó fenti feladatok ellátása, koordinálása, az adatgazdai szerepkör felépítése, működtetése, együttműködve a Társaság adatkezeléssel foglalkozó szervezeti egységeivel.

Küldje el jelentkezését, ha:

  • folyamatalapú, rendszerezett személetmóddal végzi munkáját,
  • kiváló együttműködési készségekkel rendelkezik,
  • precíz és önálló a munkavégzése,
  • erős felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezik (erős Excel ismeretek),
  • minimum 1-2 év, bármely Aegon vállalatnál szerzett tapasztalata van,
  • felsőfokú végzettséggel rendelkezik,
  • társalgási szintű angol nyelvtudása van.

Előny:

  • adatbázis kezelési ismeretek (SQL).


Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy jelentkezését 2016. március 15-ig várjuk Karrierportálunkon: Link megjelenítése
" href="Link megjelenítése">Link megjelenítése!

Helyek Budapest
Kategória IT / Informatika
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Bér- és TB ügyintéző - Tatabánya

T-HR Kft.

Feladatkör:Ebben a munkakörben az Ön feladatai ...
Komárom-Esztergom, Tatabánya


Minőségirányítási mérnök - Tatabánya környéke

T-HR Kft.

Feladatkör:Ebben a munkakörben az Ön feladatai ...
Komárom-Esztergom, Tatabánya


Gyártástervező

Trenkwalder Kft

Gyártó partnercégünk számára keresünk munkatárs...
Tolna, Tolna