Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Treasury rendszerszervező


  • A hirdetés 944 napja lejárt

Treasury rendszerszervező


Főbb feladatok:

  • a teljes fejlesztési/változtatási életciklus során felmerülő kérdések és problémák megoldása az üzlettel, a fejlesztőkkel és az üzemeltetőkkel közösen
  • üzleti igények felmérése/analízis, megvalósíthatósági tanulmányok készítése
  • igények specifikálása/tervezése
  • a fejlesztések megvalósítása
  • szervezői koordinációs feladatok végzése
  • folyamatos kapcsolattartás és egyeztetés a megrendelő kulcsszereplőivel, fejlesztőkkel, külső beszállítókkal, üzemeltetéssel
  • a megvalósított fejlesztések funkcionális tesztje
  • az üzleti elfogadói tesztek támogatása
  • a fejlesztések élesítésének koordinálása, részvétel az élesítésben
  • éles működés támogatása
  • felmerülő hibák kezelése, logok elemzése
  • dokumentációk elkészítése (szervezői dokumentumok, tesztdokumentáció, üzemeltetői dokumentációk elkészítésében részvétel)
  • nagyobb volumenű fejlesztések esetében projektekben való részvétel
  • szállítóval ajánlatokkal, megrendelésekkel kapcsolatos egyeztetések koordinálása
  • folyamatos kapcsolattartás az üzleti területekkel
  • részvétel a terület középtávú céljainak megfogalmazásában és végrehajtásában
  • kisebb módosítások, lekérdezések végrehajtása a rendszerekben:
  • paraméterezések, bizonylatok módosítása, jogosultságok beállítása
  • lekérdezések, riportok készítése
  • scriptek paramétereinek módosítása

Munkakör betöltésének feltételei:

  • felsőfokú informatikai vagy gazdasági (pénzügyi) végzettség, mindkét végzettség előnyt jelent
  • legalább középszintű angol nyelvismeret
  • 3 év rendszerszervezői/üzleti elemzői tapasztalat, és legalább 1 év treasury rendszerrel végzett tevékenység
  • treasury (front-/middle-/back-office) rendszerismeret
  • értékpapírokhoz kapcsolódó üzleti és operációs folyamatainak alapos ismerete
  • rendszerszemlélet
  • jó elemzőkészség
  • elkötelezettség a folyamatok javítása, a vevők igényeinek kiszolgálása és a szállítóval való együttműködés javítása iránt
  • alapszintű adatbázis ismeretek

Előnyt jelent:

  • gyakorlati tapasztalt UML modellezési eszközökkel
  • alapszintű programozási ismeretek

Jelentkezés határideje: 2014.10.26.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
IT / Informatika
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozatlan idejű
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest