Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Treasury rendszerszervező


  • A hirdetés 961 napja lejárt

Treasury rendszerszervező

 


Szakterület megnevezése: fejlesztés

Munkavégzés helye: Budapest

Főbb feladatok:

  • a teljes fejlesztési/változtatási életciklus során felmerülő kérdések és problémák megoldása az üzlettel, a fejlesztőkkel és az üzemeltetőkkel közösen
    • üzleti igények felmérése/analízis, megvalósíthatósági tanulmányok készítése
    • igények specifikálása/tervezése
    • a fejlesztések megvalósítása
  • szervezői koordinációs feladatok végzése
  • folyamatos kapcsolattartás és egyeztetés a megrendelő kulcsszereplőivel, fejlesztőkkel, külső beszállítókkal, üzemeltetéssel
    • a megvalósított fejlesztések funkcionális tesztje
    • az üzleti elfogadói tesztek támogatása
    • a fejlesztések élesítésének koordinálása, részvétel az élesítésben
    • éles működés támogatása
    • felmerülő hibák kezelése, logok elemzése
    • dokumentációk elkészítése (szervezői dokumentumok, tesztdokumentáció, üzemeltetői dokumentációk elkészítésében részvétel)
  • nagyobb volumenű fejlesztések esetében projektekben való részvétel
  • szállítóval ajánlatokkal, megrendelésekkel kapcsolatos egyeztetések koordinálása
  • folyamatos kapcsolattartás az üzleti területekkel
  • részvétel a terület középtávú céljainak megfogalmazásában és végrehajtásában
  • kisebb módosítások, lekérdezések végrehajtása a rendszerekben:
    • paraméterezések, bizonylatok módosítása, jogosultságok beállítása
    • lekérdezések, riportok készítése
    • scriptek paramétereinek módosítása

A munkakör betöltésének feltételei:

  • felsőfokú informatikai vagy gazdasági (pénzügyi) végzettség, mindkét végzettség előnyt jelent
  • legalább középszintű angol nyelvismeret
  • 3 év rendszerszervezői/üzleti elemzői tapasztalat, és legalább 1 év treasury rendszerrel végzett tevékenység
  • treasury (front-/middle-/back-office) rendszerismeret
  • értékpapírokhoz kapcsolódó üzleti és operációs folyamatainak alapos ismerete
  • rendszerszemlélet
  • jó elemzőkészség
  • elkötelezettség a folyamatok javítása, a vevők igényeinek kiszolgálása és a szállítóval való együttműködés javítása iránt
  • alapszintű adatbázis ismeretek

Szükséges végzettség: felsőfokú (főiskola, egyetem)

Szükséges nyelvismeret: angol (tárgyalóképes)

Előnyt jelent:

  • gyakorlati tapasztalt UML modellezési eszközökkel
  • alapszintű programozási ismeretek   
Helyek Pest
Budapest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
IT / Informatika
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Pénzügyi tanácsadó

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Folyamatos szakmai fejlődés, inspiratív körny...
Budapest, Pest, Zala, Bács-Kiskun, Győr-Moso...


Aegon Lendület Program

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

  Az Aegon Lendület Programja egyedülálló módo...
Budapest, Baross u., Magyarország, Budapest,...


Életbiztosítási specialista

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

  Az Aegon Magyarország Biztosító a hazai élet...
Baranya, Somogy, Tolna, Pest, Hajdú-Bihar, S...