Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

For fulfilling the position
Treasury Back-Office Elemző
we are looking for colleagues



Leendő munkatársunk a feladatait Székesfehérváron, az Alcoa Pénzügyi Adminisztrációs központjában végzi, amely az Alcoa európai és ausztrál társaságok részére nyújt könyvelési szolgáltatást.

 

Feladata:

  • Napi bankügyletek kezelése, egyeztetése;
  • Alcoa Bankszámla egyeztetés,
  • Alcoa vállalatok egymás közötti követeléseinek/tartozásainak kezelése, pénzügyi rendezése (Netting)
  • Pénzügyi cégek havi zárásának támogatása;
  • Derivatív ügyletekhez kapcsolódó elszámolásokban, egyeztetésekben való közreműködés;
  • Napi kapcsolattartás Alcoa vállalatokkal, a genfi és perth-i Treasury központtal;
  • Napi árfolyam letöltésének biztosítása (Reuters-rendszeréből).
  • Auditori, belső ellenőrzési vizsgálatokban történő adatszolgáltatás;
  • Egyéb riportálási feladatok ellátása.


Az alkalmazás feltételei:

  • Felsőfokú közgazdasági végzettség;
  • Középfokú aktív angol nyelvismeret;
  • MS Office alkalmazások magas szintű ismerete, kiváltképp Excel,
  • Képesség önálló munkavégzésre
  • Erős problémamegoldó készség;
  • Csapatjátékos hozzáállás;


A munkavégzés helye Székesfehérvár.

 

Please send your application and CV with photo to ALCOA Career Site

Egyéb hasonló állások Önnek
Junior sales manager

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

 Nem sikerült a felvételi? Nincs ok a csüggedés...
Budapest, Fehérvári út, Magyarország, Budape...


Pénzügyi tanácsadó

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

  Folyamatos szakmai fejlődés, inspiratív körn...
Budapest, Pest, Zala, Bács-Kiskun, Győr-Moso...


Lakásbiztosítási specialista

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

    Az Aegon Magyarország a hazai élet- és va...
Budapest, Pest, Bács-Kiskun, Somogy, Tolna, ...