Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Training and Quality Manager

PROHUMAN
 
Hozzáadva: 2017.02.26.
Hirdetés azonosító: 820315

Szegedi nagyvállalat számára keresünk dinamikus, erős szakmai alapokkal rendelkező jelöltet Training and Quality Manager pozícióba.

Training and Quality Manager

Feladatok:
  • A cég CRM rendszerének szervezése és továbbfejlesztése
  • A Site Business Managerrel közösen vállalati ügyfélkapcsolati megoldások, hatékony és ügyfélközpontú CRM rendszer irányítása és folyamatos minőségellenőrzés
  • vezetői tréningek és teljesítményértékelések
  • KPI, SLA követelmények betartatása és eredmények rendszeres prezentálása angol nyelven a menedzsment felé
Elvárások:
  • Szakmai tapasztalat minőségbiztosítás/operatív/projekt menedzsment területen
  • CRM területen szerzett tapasztalat
  • ügyfélközpontúság
  • legalább középfokú angol nyelvtudás
  • jó kommunikációs készség, dinamikus és határozott személyiség
  • rendszerszemlélet és kiváló problémamegoldó képesség
Amit kínálunk:
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Szakmai fejlődés lehetősége
  • Motiváló munkakörnyezet
  • Nemzetközi ügyfélkör
Munkavégzés helye:
  • Szeged
Kapcsolat:
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődését, és megfelel az elvárásoknak, kérjük, küldje el angol nyelvű, fényképes önéletrajzát a E-mail cím megjelenítése e-mail címre.

Egyéb hasonló állások Önnek
French Speaking Field Service Readiness Coordinator INTS/13/44

INT-Solution Üzleti Tanácsadó Kft.

As a member of this team the new colleague will...
Magyarország


Kármegelőzési- és Biztonsági Szakértő

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Munkakör megnevezése: Kármegelőzési- és ...
Csongrád, Csongrád


Nyugdíjbiztosítási specialista

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Az Aegon Magyarország Biztosító a pénzügyi pi...
Budapest, Fehérvári út, Magyarország, Budape...