Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Titkársági Asszisztens


  • A hirdetés 293 napja lejárt

A NEXON a bér- és humánügyvitel szakértője, évtizedek óta piacvezető a szoftverfejlesztésben, átfogó megoldásokat nyújt a teljes HR életutat lefedő bér- és humánügyviteli folyamatok kezelésére. Innovatív HR önkiszolgáló felületek, megbízható outsourcing-szolgáltatások állnak ügyfeleink rendelkezésére.

Megbízónk egy magyar tulajdonú pénzügyi vállalkozás, melynek részére a következő pozícióba keresünk munkatársat:

Titkársági Asszisztens

Főbb feladatok:

  • általános irodai teendők ellátása;
  • kapcsolattartás a cégcsoport cégeivel és partnereivel,
  • felsővezetők munkájának támogatása (időpont egyeztetések, megbeszélések szervezése);
  • belső és külső kollégák munkájának támogatása;
  • magyar és külföldi vendégek fogadása, illetve megfelelő tájékoztatása, reprezentáció;
  • postázás, futárszolgálattal való eseti kapcsolattartás, beérkező hívások fogadása, iktatás;
  • irodai eszközök kezelése, beszerzése;
  • esetenként házon kívüli ügyintézés;
  • nyilvántartások vezetése, folyamatok adminisztrációs követése és dokumentálása.

Munkakör betöltésének feltételei:

  • legalább 1 év, hasonló típusú feladatokban szerzett tapasztalat;
  • felsőfokú végzettség;
  • angolnyelv-tudás (legalább középfokú);
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek;
  • precizitás;
  • megbízhatóság, lojalitás, diszkréció;
  • kiváló szervezőkészség;
  • proaktív szemlélet.

Munkakör betöltése során előnyt jelent:

  • ügyviteli rendszerekben jártasság.

Amit ajánlunk:

  • azonnali munkakezdés;
  • versenyképes javadalmazás;
  • dinamikus csapat;
  • barátságos légkör;
  • kellemes munkafeltételek.

Ami a pályázathoz szükséges:

  • szakmai önéletrajz, mely tartalmazza bruttó fizetési igényét.
  • jelentkezés a lent megadott e-mail címen.

Régió:

  • Budapest

Jelentkezésével Ön hozzájárul az önéletrajzában szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez, ill. megfelelő állásajánlat esetén megbízónknak való továbbításához.

Pályázatát bizalmasan, valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben foglaltaknak megfelelően kezeljük!

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Egyéb hasonló állások Önnek
Communications Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company We are looking for a Communica...
Budapest


French Accounts Payable Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our partner is a really signif...
Budapest


Technical Specialist - Electrical Engineering

HAYS Hungary Kft.

Job description:   o High voltage / low voltage...
Budapest