Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

TIMS (Tesco Internet Management System) coordinator

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2016.11.29.
Jelentkezési határidő: 2016.12.03.
Hirdetés azonosító: 1098163

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: TIMS (Tesco Internet Management System) coordinator
Munkavégzés helye: 9023 Győr, Hermann Ottó utca 22/A.
Mit jelent?: The UK based Tesco is presented in 10 countries all over the world including Ireland and Thailand.
Tesco operates in Hungary since 1995 and its head office is located in Budaörs. The company has built the country's biggest retail chain by running more than 200 stores all over Hungary.
More than 800 colleagues work together in our head office in Budaörs. We cooperate in 4 countries structure with the Polish, Czech and Slovakian teams on a daily basis to offer the best to our customers.
Feladatok: - Creating vendor's profile, set up the communications channels on TIMS system. Identify / revealing and resolving issues
- Other details maintenance on TIMS
- Liaise with Suppliers and EDI service providers
- Cooperate with relevant departments including: EDI Team (Invoice Matching Department), Commercial Team, IT, etc?
- Organize work to be able quickly and skillfully respond to the changing circumstances
Amit nyújtunk: According to our colleagues:
- Great team spirit that means you can work together with dedicated and enthusiastic colleagues
- Onboarding programs and trainings so you can learn and develop yourself continuously
- Flexible working, we support to work from home once or twice a week in most of the head office positions
- Other advantages are for example: easy to park your car, we have company cantin, coffee shop and several team building programs
Amit kérünk: - Secondary education
- Min 2 years of relevant experience in working in finance or IT department preferably
- Level of English: upper intermediate
- Strong PC skills - MS Office, especially good knowledge of Excel and Oracle
- Strong interpersonal skills, with the ability to understand and engage with internal and external customers
- The ability to remain calm under pressure whilst working to and meeting required deadlines
- Responsibility
- Good organization and methodical approach
- Customer focus
- Independency and open mind
Előnyként értékeljük, ha: - University degree preferably in Finance/Accounting
- Certificate of independent accountant
- Knowledge of EDI
Szükséges végzettség: Érettségi
Szükséges nyelvismeret: Angol ( Közép, nyelvvizsga nélkül )
Szerződés típusa: Határozatlan
Előnyt jelent: - University degree preferably in Finance/Accounting
- Certificate of independent accountant
- Knowledge of EDI
Jelentkezés határideje: 2016.12.02.
 

Jelentkezés

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Áruházi vevőszolgálatos munkatárs - Győr

Mömax

Az XXX-Lutz cég Európa egyik legdinamikusabba...
Győr


Bolti eladó

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Munkakör megnevezése: Bolti eladó ...


HR koordinátor (Referenciaszám: PJ5122)

Pannonjob Kft.

Cégünk győri irodájába keresünk munkatársat az ...