Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Telesales csoportvezető


  • A hirdetés 1068 napja lejárt

Telesales osztályvezető

Az Erste Bank magyarországi cégcsoportja 1997 óta tagja az osztrák Erste Group-nak, Kelet-Közép Európa egyik legnagyobb pénzügyi szolgáltatójának, amely több mint 50 000 munkavállalójával 17 millió ügyfelet szolgál ki.
Az Erste Bank Hungary Zrt. a magyar bankpiac meghatározó szereplője, mérlegfőösszege szerint a második helyet foglalja el.
Leányvállalataival karöltve a pénzügyi szolgáltatások teljes skáláját lefedi. Tehetséges, képzett és lelkes munkatársaink segítségével testreszabott pénzügyi szolgáltatásokat nyújtunk minden ügyfélszegmens számára.

Erste Bank pályázatot hirdet Telesales osztályvezető munkakör betöltésére.

Főbb feladatok

  • A kimenő hívások zökkenőmentes feldolgozásához szükséges munka megszervezése, a rendelkezésre álló erőforrások leghatékonyabb felhasználásával;
  • A terület teljesítményének rendszeresen mérése és elemzése, a teljesítmény folyamatos javítása;
  • A bank és a Contact Center Igazgatóság stratégiai céljainak képviselete, aktív kommunikálása a munkatársak felé azok osztályára vonatkozó megvalósítása;
  • A kimenő hívások ütemezése a társterületekkel közösen a folytonos kapacitás kihasználás biztosításának szem előtt tartásával;
  • Értékesítési stratégia kialakítása a teljes Contact Centerre vonatkozóan (kimenő, bejövő hívások osztálya, valamint panaszkezelés); ösztönző rendszer kialakítása és folyamatos felügyelete;
  • Értékesítési tevékenység szakmai felügyelete a Contact Center Igazgatóságon (beleértve a keresztértékesítési tevékenységet is);
  • Értékesítési folyamatok létrehozása, meglévők felülvizsgálata;
  • A minőségi ügyfélkiszolgálás folyamatos biztosítása, a CC éves tervében meghatározott paraméterek szerint;
  • A CC éves tervében meghatározott elvárások alapján a munkatársi célkitűzések meghatározása és biztosítása, a munkatársak teljesítményének értékelése
  • Az osztály szabályozott és transzparens működésének biztosítása;
  • Banki szabályzatok, eljárás rendek betartása és betartatása, beleértve a Contact Center Igazgatóság belső Házirendjét is;

Mit várunk?

Szakmai elvárások

  • Szakmai elvárások:
  • Felsőfokú végzettség,
  • Telefonos ügyfélszolgálaton szerzett legalább 2-3 éves tapasztalat,
  • Legalább 2 éves vezetői tapasztalat,
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás.
  • Készség szintű elvárások:
  • Jó szervezőkészség,
  • Kiváló kommunikációs készség,
  • Magas szintű együttműködési készség,
  • Erős analitikus képesség,
  • Haladó Excel és Power Point ismeret,
  • Proaktivitás és a terület önálló vezetése

Személyiségbeli elvárások

  • Magyar és angol nyelvű önéletrajz, illetve motivációs levél.

Állás adatai

Állás azonosító: 1450
Pozíció pontos megnevezés: Telesales osztályvezető
Munkavégzés helye: Országos
Szakterület: Call Center
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Jelentkezési határidő: 2014.01.31.
Helyek Budapest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Cash Management Értékesítési szakember

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Budapest, V. kerület, Magyarország, Budapest...


Telemarketing munkatárs / Call center operátor

Cégnév elrejtése

Vezető nemzetközi pénzintézet Telemarketing mu...
Budapest, Pest, Tatabánya, Komárom-Esztergom


Irodai asszisztens

Assure-Man Kft

Irodai asszisztens Biztosítási Alkusz cég kere...
Budapest, Pest