Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Telefonos Ügyfélszolgálati Koordinátor


  • A hirdetés 218 napja lejárt

Lételemed a kommunikáció és a kapcsolattartás?
Segítenél mások műszaki vagy ügyes-bajos irodatechnikai problémáin?
Szeretnél egy vidám, pörgős csapat tagja lenni?

A nyomtatási megoldások egyik piacvezető szolgáltatójaként igyekszünk minél jobban és pontosan kiszolgálni ügyfeleinket, hogy segítségükre legyünk nyomtatási problémáik felismerésében és minél gyorsabb orvosolásában. A központi ügyfélszolgálatra beérkező hívásokat professzionális, hatékony diszpécserszolgálat kezeli, hogy a gondok zökkenőmentesen megoldódjanak.

A budapesti diszpécserszolgálat csapatába keressük mielőbbi kezdéssel új munkatársunkat

Telefonos Ügyfélszolgálati Koordinátor

pozícióba

Mi lenne nálunk a feladatod?

  • bejövő telefonos megkeresések, információ kérések kezelése telefonon, e-mailben, weben keresztül, szükség esetén hívások továbbítása a megfelelő társosztályra
  • megrendelések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben
  • szerviztechnikus kollégák munkájának (pl. eszköz üzembe helyezések) koordinálása, szerviz árajánlatok készítése
  • adminisztratív feladatok ellátása - munkajelentések igazolása, munkajelentés alapján történő számlázás, kimutatások naprakész vezetése
  • jelentések, beszámolók készítése társosztályok részére
  • kimenő hívások lebonyolítása, ügyfélállomány ápolása (elégedettség felmérés, egyeztetések)
  • értékesítés támogatás leadek generálásával - ügyfelek érdeklődésének felkeltése
  • társosztályokkal való napi kapcsolattartás (adminisztráció, kontrolling, értékesítők, szerviz stb.)

Téged keresünk, amennyiben:

  • szeretsz emberekkel foglalkozni, barátságos, nyitott személyiség vagy
  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • tisztán és érthetően beszélsz, kiváló kommunikációs készségekkel büszkélkedhetsz
  • jól tűröd a monotóniát, türelmes és segítőkész személyiségnek tartod magad
  • konfliktushelyzeteket gyakorlottan kezelsz telefonon is, jó és gyors a problémamegoldó képességed
  • gyors helyzet-felismerési készséggel bírsz
  • pontos, precíz munkát végzel
  • a számítógép nem fog ki rajtad - felhasználói szintű MS Office ismereteid vannak

Előny:

  • dolgoztál call vagy contact centerben, ügyfélszolgálaton, vagy hasonló területen, ahol ügyfelekkel kellett kapcsolatban lenned
  • társalgási szintű angol nyelvtudással bírsz
  • van némi értékesítési tapasztalatod
  • érdeklődsz a műszaki terület iránt
  • korábbi tapasztalataid során találkoztál már ERP rendszerrel (Navision előny)

Miért válaszd a Konica Minoltát?

  • mert dinamikusan fejlődő iparágban dolgozhatsz
  • mert ügyfélszolgálati munkatársként megismerheted nem csak az ügyfélszolgálat működését, hanem ráláthatsz a cég folyamataira a társosztályokkal való együttműködés során
  • mert egy sikeres és dinamikus vállalat nemzetközi hátterét kínáljuk munkakörnyezetként
  • mert lehetőséget biztosítunk a tanulásra és a fejlődésre egy vidám csapat tagjaként.

Munkavégzés helye: Budapest, 1117 Galvani utca 4.
Amennyiben úgy érzed, a meghirdetett pozíció felkeltette érdeklődésed, kérjük, küldd el pályázatod – magyar nyelvű önéletrajz, illetve a pozícióra alakított releváns motivációs levél bérigény megjelölésével - a lenti e-mail címre.

Nézz körbe nálunk: Link megjelenítése

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Értékesítés / Kereskedelem
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélszolgálati koordinátor

Randstad Hungary Kft.

Nemzetközi logisztikai partnercégünk Business k...
Budapest, Pest


Ügyfélszolgálati koordinátor

Randstad Hungary Kft.

Nemzetközi logisztikai partnercégünk Business k...
Budapest, Pest


Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs

synlab Hungary Kft.

A Synlab Hungary Kft. - Magyarország és Európa ...
VI. kerület, Budapest, Pest