Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Telefonos Ügyfélszolgálati Koordinátor


  • A hirdetés 420 napja lejárt

Lételemed a kommunikáció és a kapcsolattartás?
Segítenél mások műszaki vagy ügyes-bajos irodatechnikai problémáin?
Szeretnél egy vidám, pörgős csapat tagja lenni?

A nyomtatási megoldások egyik piacvezető szolgáltatójaként igyekszünk minél jobban és pontosan kiszolgálni ügyfeleinket, hogy segítségükre legyünk nyomtatási problémáik felismerésében és minél gyorsabb orvosolásában. A központi ügyfélszolgálatra beérkező hívásokat professzionális, hatékony diszpécserszolgálat kezeli, hogy a gondok zökkenőmentesen megoldódjanak.

A budapesti diszpécserszolgálat csapatába keressük mielőbbi kezdéssel új munkatársunkat

Telefonos Ügyfélszolgálati Koordinátor

pozícióba

Mi lenne nálunk a feladatod?

  • bejövő telefonos megkeresések, információ kérések kezelése telefonon, e-mailben, weben keresztül, szükség esetén hívások továbbítása a megfelelő társosztályra
  • megrendelések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben
  • szerviztechnikus kollégák munkájának (pl. eszköz üzembe helyezések) koordinálása, szerviz árajánlatok készítése
  • adminisztratív feladatok ellátása - munkajelentések igazolása, munkajelentés alapján történő számlázás, kimutatások naprakész vezetése
  • jelentések, beszámolók készítése társosztályok részére
  • kimenő hívások lebonyolítása, ügyfélállomány ápolása (elégedettség felmérés, egyeztetések)
  • értékesítés támogatás leadek generálásával - ügyfelek érdeklődésének felkeltése
  • társosztályokkal való napi kapcsolattartás (adminisztráció, kontrolling, értékesítők, szerviz stb.)

Téged keresünk, amennyiben:

  • szeretsz emberekkel foglalkozni, barátságos, nyitott személyiség vagy
  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • tisztán és érthetően beszélsz, kiváló kommunikációs készségekkel büszkélkedhetsz
  • jól tűröd a monotóniát, türelmes és segítőkész személyiségnek tartod magad
  • konfliktushelyzeteket gyakorlottan kezelsz telefonon is, jó és gyors a problémamegoldó képességed
  • gyors helyzet-felismerési készséggel bírsz
  • pontos, precíz munkát végzel
  • a számítógép nem fog ki rajtad - felhasználói szintű MS Office ismereteid vannak

Előny:

  • dolgoztál call vagy contact centerben, ügyfélszolgálaton, vagy hasonló területen, ahol ügyfelekkel kellett kapcsolatban lenned
  • társalgási szintű angol nyelvtudással bírsz
  • van némi értékesítési tapasztalatod
  • érdeklődsz a műszaki terület iránt
  • korábbi tapasztalataid során találkoztál már ERP rendszerrel (Navision előny)

Miért válaszd a Konica Minoltát?

  • mert dinamikusan fejlődő iparágban dolgozhatsz
  • mert ügyfélszolgálati munkatársként megismerheted nem csak az ügyfélszolgálat működését, hanem ráláthatsz a cég folyamataira a társosztályokkal való együttműködés során
  • mert egy sikeres és dinamikus vállalat nemzetközi hátterét kínáljuk munkakörnyezetként
  • mert lehetőséget biztosítunk a tanulásra és a fejlődésre egy vidám csapat tagjaként.

Munkavégzés helye: Budapest, 1117 Galvani utca 4.
Amennyiben úgy érzed, a meghirdetett pozíció felkeltette érdeklődésed, kérjük, küldd el pályázatod – magyar nyelvű önéletrajz, illetve a pozícióra alakított releváns motivációs levél bérigény megjelölésével - a lenti e-mail címre.

Nézz körbe nálunk: Link megjelenítése

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Értékesítés / Kereskedelem
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélszolgálati koordinátor

Randstad Hungary Kft.

Nemzetközi partnerünk kiemelkedő szerepet játsz...
Szabolcs-Szatmár-Bereg


Ügyfélszolgálati koordinátor

Randstad Hungary Kft.

Nemzetközi logisztikai partnercégünk Business k...
Budapest, Pest


Ügyfélszolgálati koordinátor

Randstad Hungary Kft.

Nemzetközi logisztikai partnercégünk Business k...
Budapest, Pest