Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Technical Process Manager (Service Management) (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.07.24.
Hirdetés azonosító: 1087260
lejárt
FELADAT
  • A kialakult folyamatirányítási struktúrán belül egészében felelős és számonkérhető az adott folyamat egyes lépéseinek teljesüléséért.
  • Irányítja az szolgáltatási folyamatok tervezését és implementálását, dokumentálja a folyamatot, tudástárat épít.
  • A céges irányelvekkel összhangban kialakítja az adott folyamat rövid és hosszú távú stratégiáját.
  • Fejleszti és optimalizálja a meglévő folyamat lépéseit. Proaktív módon vizsgálja és kiértékeli a folyamatot, az igénybevételének módját és időzítését.
  • Megteremti az adott folyamatok kapcsolódását a többi folyamathoz azok ismeretében, egységességét, növeli a folyamat hatékonyságát, minőségbiztosítási szempontból megfelelővé teszi a folyamatot (compliance) és felkészíti az auditokra.
  • Megtervezi és bevezeti a megfelelő szolgáltatás-menedzsment eszközöket.
  • Szakmailag felügyeli és irányítja az adott folyamat napi tevékenységeit és támogatja a folyamat alapján dolgozó szolgáltatói területeket.
  • Felelős azért, hogy a szolgáltatás teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően történjen és beleilleszkedjen a cég által meghatározott standardokba.
  • Segíti a szolgáltatás-nyújtási vezetőt (SDM) az egyes szolgáltatás-nyújtási szerződésben foglalt vállalások adott szakterületre vonatkozó teljesítménymérőszámainak (KPI) kidolgozásában.
  • Az adott folyamattal összefüggő belső projekteket vezet illetve részt vesz azokban.
  • Kisebb csapat szakmai vezetését végezheti.
  • Tudását munkatársaival megosztja, betanításokat végez, minőségi elvárásokat közvetít az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfélspecifikus tudás átadása).
  • Felelős a megtervezett folyamat működéséből adódó gazdasági előnyök maximalizálásáért és a  hátrányok minimalizálásáért.
PROFIL
  • Felsőfokú informatikai tanulmányok
  • Legalább 3-5 év hasonló munkakörben eltöltött tapasztalat
  • Folyékony angol nyelvtudás
  • ITIL ismerete
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Technical Manager

Accor-Pannonia Hotels Zrt. Sofitel Budapest

SOFITEL BUDAPEST CHAIN BRIDGE SZÁLLODA Technica...
Budapest, Pest


Technical Manager

Arconic-Köfém Kft.

Arconic Wheel and Transportation Products meets...
Székesfehérvár, Fejér


Change Manager (Technical Process Manager) - Budapest (Referenciaszám: BV-2100)

Man at Work Kft.

Tasks: Opening significant & major changes ...
Budapest, Pest