www.cvonline.hu
Technical Process Manager (Service Management) (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.04.29.
Hirdetés azonosító: 1087260

FELADAT
  • A kialakult folyamatirányítási struktúrán belül egészében felelős és számonkérhető az adott folyamat egyes lépéseinek teljesüléséért.
  • Irányítja az szolgáltatási folyamatok tervezését és implementálását, dokumentálja a folyamatot, tudástárat épít.
  • A céges irányelvekkel összhangban kialakítja az adott folyamat rövid és hosszú távú stratégiáját.
  • Fejleszti és optimalizálja a meglévő folyamat lépéseit. Proaktív módon vizsgálja és kiértékeli a folyamatot, az igénybevételének módját és időzítését.
  • Megteremti az adott folyamatok kapcsolódását a többi folyamathoz azok ismeretében, egységességét, növeli a folyamat hatékonyságát, minőségbiztosítási szempontból megfelelővé teszi a folyamatot (compliance) és felkészíti az auditokra.
  • Megtervezi és bevezeti a megfelelő szolgáltatás-menedzsment eszközöket.
  • Szakmailag felügyeli és irányítja az adott folyamat napi tevékenységeit és támogatja a folyamat alapján dolgozó szolgáltatói területeket.
  • Felelős azért, hogy a szolgáltatás teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően történjen és beleilleszkedjen a cég által meghatározott standardokba.
  • Segíti a szolgáltatás-nyújtási vezetőt (SDM) az egyes szolgáltatás-nyújtási szerződésben foglalt vállalások adott szakterületre vonatkozó teljesítménymérőszámainak (KPI) kidolgozásában.
  • Az adott folyamattal összefüggő belső projekteket vezet illetve részt vesz azokban.
  • Kisebb csapat szakmai vezetését végezheti.
  • Tudását munkatársaival megosztja, betanításokat végez, minőségi elvárásokat közvetít az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfélspecifikus tudás átadása).
  • Felelős a megtervezett folyamat működéséből adódó gazdasági előnyök maximalizálásáért és a  hátrányok minimalizálásáért.
PROFIL
  • Felsőfokú informatikai tanulmányok
  • Legalább 3-5 év hasonló munkakörben eltöltött tapasztalat
  • Folyékony angol nyelvtudás
  • ITIL ismerete
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Technical process specialist (Technical Change Management) (Service Management) (Debrecen)

IT Services Hungary Kft.

Gather all technical relevant information from ...
Debrecen


Technical Process Specialist (Debrecen)

IT Services Hungary Kft.

Change igények kezelése Postafiók/beérkező emai...
Debrecen


Technical Process Specialist

IT Services Hungary Kft.

 Folyamatirányítási – incidens management – str...
Budapest