Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Technical Process Manager (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.02.23.
Hirdetés azonosító: 907621
lejárt
FELADAT

Cégünkről

Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.

Feladat

  • Order Management folyamat standardizálása és implementálása
  • TSS/operáció üzleti igényeinek megfelelően a folyamat stratégiával történő harmonizálása, a menedzsmenttel történő egyeztetést követően
  • közreműködik a folyamat rollout-jához szükséges roadmap elkészítésében illetve implementálásában
  • koncepciót készít a folyamatos javítás érdekében
  • folyamat standardok meghatározása illetve implementálása a TSI irányelveknek megfelelően, illetve ezen standardok egyeztetése a globális folyamat felelősökkel és folyamat architect-ekkel
  • alkalmazások konszolidálása és standardizálása az Order Management folyamatban (hatékonyság)
  • a folyamat állandó továbbfejlesztése
  • folyamatosan felülvizsgálja a folyamatot és annak környezetét a minőség - és hatékonyságjavítás céljából
  • minőségbiztosítási intézkedéseket foganatosít
  • eszkalációkat kezel, amennyiben fennakadások fordulnak elő a folyamatban
  • rizikóbecsléseket implementál
  • folyamat KPI-kat definiál, illetve a global folyamat vezetőkkel egyeztetett folyamat KPI-k mentén irányít
  • a havi KPI értékeket felelősségteljesen nyomon követi, eltérések esetén intézkedéseket foganatosít és nyomon követ
  • folyamat dokumentációkat készít, aktualizál és kommunikál
  • oktatja a menedzsmentet ill. kollegákat
  • „Kérdések&Válaszok” (Q&A) létrehozása
  • szakmailag vezeti a virtuális Order Management csoportokat
  • létrehozza és vezeti a szakmai fórumot (Community), bevonja a cégcsoport munkatársait amennyiben szükséges
  • a fórumban elhangzott javító intézkedéseket összegyűjti és ezeket átemeli a folyamatba

 Elvárások

  • Telekommunikációs felsőfokú végzettség vagy Order Management területen/összetett projektek sikeres vezetésében és végrehajtásában szerzett többéves munkatapasztalat
  • ICT üzletág illetve a cégcsoport alapos ismerete
  • T-Systems folyamatainak szakmai ismerete, különös tekintettel az ITIL-re, a „Build” fázisban alkalmazott IT-rendszerekre és alkalmazásokra, valamint a Delivery szervezeteinek felépítésére
  • tapasztalat nemzetközi kollegákkal és/vagy menedzsmenttel történő együttműködésben
  • nagy, nemzetközi projektek vezetésében szerzett átfogó ismeret és tapasztalat
  • folyamat- és minőségmenedzsment metodikus ismerete (például SixSigma)
  • analitikus és gazdasági gondolkodásmód
  • ügyfél-és megoldás orientáltság
  • magabiztosság és érvényesülési képesség
  • döntési képesség, kritikus helyzetekben is
  • higgadt és professzionális munkavégzés, nagy munkaterhelés ill. nyomás alatt is
  • nemzetközi munkakörnyezetben szerzett tapasztalat, meetingek moderálása
  • rugalmasság, utazásra való hajlandóság
  • nagyon jó német és angol nyelvtudás, írásban ill. szóban egyaránt
  • kitűnő prezentációs készség
PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Pályakezdő PL/SQL alkalmazás fejlesztő

NI Hungary Kft.

Főbb feladatok és hatáskör  Részvétel...
Debrecen


Fejlesztő gyakornok

NI Hungary Kft.

Főbb feladatok és hatáskör  Részvétel nemzet...
Debrecen


UI Fejlesztő

NI Hungary Kft.

Feladatok Részvétel Web projektek UI fejlesz...
Debrecen